DRFT-R Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Volum og moment er noe man må ty til når man ikke har teknologi til noe annet, akkurat som på 1920-tallet. Heldigvis er ikke alle fabrikanter så bakstreverske. Det har bl.a. dukket opp noe som heter variable ventiltider, som gir både bunndrag og toppeffekt. VVT koblet jeg ut på bilen min for det var bare dritten desverre, man fikk ikke det man var ute etter når man trengte det! og igjen kan man ikke sammenligne en fattig 1.6liter med større motor. alt har sine fordeler og er til sitt bruk:hammer Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 nå må du seriøst slutte å drite deg ut jenta mi, en trimma duramax kjører ræva av den bobsleighen din på 402, selv med 3500kg å dra på, volum og moment er tingen for ekte mannfolk, ikke noe trist plastræl med vepsmotor, forøvrig lurer jeg på hvorfor japsegjengen tar av fronten på bilen sin for å montere enda større cooler, går bilene deres virkelig så jævlig dårlig?! Eller er det forsøk på å kamuflere et heselig karosseri?! Kan ikke se at VS-motor demonterer halve fronten på bilen sin, enda han har jo virkelig bruk for kjøligere luft inn i sylindrene med 1000+ Grunnen til at man tar av fronten, er fordi det er enklere å montere IC'n da, du pleier vel ikke å ta opp panseret engang, når du skal gjøre noe i motorommet? :hammer Er ikke noe problem å få på fronten på igjen ;) skjønte ikke hva du mente med 402 foresten. Det er også en grunn til at de råeste bilene produsert gjennom tidende har bensinmotorer. De eneste gangene jeg gir en dieselmotor oppmerksomhet på gata er når jeg skal rekke bussen;) Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Grunnen til at man tar av fronten, er fordi det er enklere å montere IC'n da, du pleier vel ikke å ta opp panseret engang, når du skal gjøre noe i motorommet? :hammer Er ikke noe problem å få på fronten på igjen ;) skjønte ikke hva du mente med 402 foresten. Det er også en grunn til at de råeste bilene produsert gjennom tidende har bensinmotorer. De eneste gangene jeg gir en dieselmotor oppmerksomhet på gata er når jeg skal rekke bussen;) ja da får du passe deg for en heva excursion som spiser riskokere mellom jessheim og alnabru;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 det er jo gøyere med bensin bil da. du kan dra den lengre opp, mens de fleste TD biler mister trykket ved 3000rpm. men om du trimmer TD bil, så er det uten tvil gøyere enn en bensin turbo:) bedre skyv, mere røyk, grommere lyd. maskulint med en trimma dieselbil, er ikke som med en bensin turbo. folk flest tenker ikke så mye om en TD bil, men da de ser hvordan den går så tenker de vel litt lenge.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 ja da får du passe deg for en heva excursion som spiser riskokere mellom jessheim og alnabru;) x1 Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 bare for å dra en konklusjon i denne latterlige diskusjonen, INGEN i denne tråden er mann nok, vi er shemales pga bilene våre! Det som jeg legger ut under her er fasiten på ALT, dette er svaret på påstanden til trådstarter, du tar FEIL, dette er ekte varer: så sier vi takk til alle deltakere! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 nåjah.. grommere lyd kan vel diskuteres.. regner med at du aldri har hørt en V8 diesel gå på litt friere eksos, samt stor turbo med 2.6KG ladetrykk som rekylerer tilbake?;) nemlig! kommer kanskje litt ann på øret som hører da men, men i mine ører er en rb26dett uslåelig. Jeg sier ikke at en diesel ikke kan ha grom lyd men.... Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 bare for å dra en konklusjon i denne latterlige diskusjonen, INGEN i denne tråden er mann nok, vi er shemales pga bilene våre! Det som jeg legger ut under her er fasiten på ALT, dette er svaret på påstanden til trådstarter, du tar FEIL, dette er ekte varer: så sier vi takk til alle deltakere! Dette er krefter på det beste! Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 bare for å dra en konklusjon i denne latterlige diskusjonen, INGEN i denne tråden er mann nok, vi er shemales pga bilene våre! Det som jeg legger ut under her er fasiten på ALT, dette er svaret på påstanden til trådstarter, du tar FEIL, dette er ekte varer: så sier vi takk til alle deltakere! og disse mener du holder følge på veier og baner? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Dette er krefter på det beste! hvis dette er definisjonen på gromt så er vel egentlig colorline og andre skip det jeveste du kan kjøre med da? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HLK^^ Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 nå må du seriøst slutte å drite deg ut jenta mi, en trimma duramax kjører ræva av den bobsleighen din på 402, selv med 3500kg å dra på, volum og moment er tingen for ekte mannfolk, ikke noe trist plastræl med vepsmotor, forøvrig lurer jeg på hvorfor japsegjengen tar av fronten på bilen sin for å montere enda større cooler, går bilene deres virkelig så jævlig dårlig?! Eller er det forsøk på å kamuflere et heselig karosseri?! Kan ikke se at VS-motor demonterer halve fronten på bilen sin, enda han har jo virkelig bruk for kjøligere luft inn i sylindrene med 1000+ Denne diesel/bensin diskusjonen var tydeligvis et sårt punkt for deg har jeg skjønt, din definisjon på ekte mannfolk kommer tydeligvis ann på hvor stor bil man har. Artig! Hatt en dårlig opplevelse med japser siden du absolutt har så mye imot dem? Det er forresten mulig dere ikke bryr dere så mye det er jenter eller gutter dere havner i sengs med på Notodden, men Benji er nok av det mannlige kjønn.:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 kommer kanskje litt ann på øret som hører da men, men i mine ørerer en rb26dett uslåelig. Jeg sier ikke at en diesel ikke kan ha grom lyd men.... Sattan for feit lyd:pray Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 bare for å dra en konklusjon i denne latterlige diskusjonen, INGEN i denne tråden er mann nok, vi er shemales pga bilene våre! Det som jeg legger ut under her er fasiten på ALT, dette er svaret på påstanden til trådstarter, du tar FEIL, dette er ekte varer: så sier vi takk til alle deltakere! Imponerende, det går altså an å burne med dieselbil. :hammer OM du forer den med omtrent samme antall liter drivstoff som motorens slagvolum under den tiden burnouten varer. Ps var det ikke noen som brukte drivstoff økonomi som argument for dieselbilenes påståtte overlegenhet?? blir det ikke da litt feil å henvise til "Redneck" filmer der fargen på eksosen gir inntrykk av at bilen går på gamle bildekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 hvis dette er definisjonen på gromt så er vel egentlig colorline og andre skip det jeveste du kan kjøre med da? ja, hvorfor ikke? hadde jeg greide å sette inn en colorline motor i bilen så hadde jeg sikkert kjørt med det Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Denne diesel/bensin diskusjonen var tydeligvis et sårt punkt for deg har jeg skjønt, din definisjon på ekte mannfolk kommer tydeligvis ann på hvor stor bil man har. Artig! Hatt en dårlig opplevelse med japser siden du absolutt har så mye imot dem? Det er forresten mulig dere ikke bryr dere så mye det er jenter eller gutter dere havner i sengs med på Notodden, men Benji er nok av det mannlige kjønn.:titties:En ser skjelden karer med mindreverdighets kompleks i Corsa, Micra eller Cherry :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.