Gå til innhold

Motor-styling

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by hotspot

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt netting til å trekke slanger og rør i motorrommet med?

FOLIA TEC har dette, men jeg trenger ca tre meter som passer på 2" rør.

da må jeg i såfall kjøpe minst to sett fra FOLIA TEC, og jeg trenger ikke de andre som er med i settet.

349.jpg

du får vel kjøpt det på torshov bilrekvisita.vet ikke hvor lange de er men..

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by mx6

Mener at du får kjøpt dette på Eiker Motorshop.. De har masse folia tek stæsj.. tror de importerer det

nå var det jo dette han ville ungå da.å kjøpe foliatec for de var for korte.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foliatec settet koster 895,- (uten endestykkene) på eiker,

Må ha minst 2 sett av foliatec settet får å få nok i såfall og det blir dyrt for kun å bruke på noen intercooler-rør. kan jo snart få bestillt meg chromet rør til den prisen.....

Thorshov settet så jeg på i dag og det var temmelig gjennomsiktig ja.....

Det er derfor jeg lurer på om noen evt. vet omm noen andre plasser de selger sånn, helst løst i metervis e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne jo høyglans polere det!

hadde en moped i gamledager, pussa av lakken på svanehalsen og pussa med en polermaskin beregnet for og polere ostehøvler.

blei helt fett resultat, skal det sitte i motor rom kan du vaske det med sprit og lakkere med klar lakk, da får du chrome preget til en viss grad, for en superbillig penge..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider