Jazzin Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Heisann, Så det jeg da lurer på er om noen har ideer, evt linker til tingene jeg vil kjøpe meg. Jeg eier da en Toyota Avensis 2001 modell, og vil sprite den opp litt Dette har jeg tenkt på: Xenonlys - Hvilke, og hvor får jeg kjøpt? Er installasjon vanskelig? Tenker 4300K/ 5-6000k ( funker dette til min bil? : http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4647 ) LED-lys på parkeringslys/ bremselys? Ser det bra ut/ funker det? ( http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4778 ) Evt: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4683 ? Nytt anlegg. Skal være billig. Installasjon? Trimme? Andre kule ting jeg kan gjøre med den? Takker på forhånd:pray:pray Ps: Beklager om denne ligger feil sted.. Endret Mars 10, 2010 av Jazzin Fant noen linker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Avensis er kjedelige biler, menne med felger med en fin dimmensjon og senk så hadde det blir bra. Så noe du kunne ha gjort så er det å sote rutene, led i park, skiltlys og i event. grøftlys, så hadde den avensisen vært passelig styla mener jeg. Xenon er ikke så mye vits i egentlig, kommer til å bli stoppa en dag læll, tenker jeg, så jeg ville heller ha kjøpt meg noen blåe lyspærer fra en bra produsent heller da det er ikke så ille egentlig. Å trimme kan du glemme tenker jeg, enest kanskje bytte til ett powerfilter og grommere bakpotte for tøffere lyd, da det er ukurrant å trimme den der :P Hvor dyrt er "ett billig" anlegg da? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Takk for svar! Vell, jeg har ikke tenkt å legge mye penger i bilen, men Xenon SKAL jeg ha. Tror nok ikke jeg senker den osv.. Kanskje noen lækre felger :P Um, anlegg på 2-3 k? MAKS 3. Helst rundt 2. Ja, vet Toyota er kjedelig, men kommer nok til å kjøre den i 1-2 år før jeg kjøper med BMW 3-serie :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4672&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Pakken her fra Bilradiospessialisten, fungere greit, en kompis har dette i mærsja si, å det er ikke så allerværst Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Er det stress for en som meg, null erfaring med bilstereo, å sette inn denne sjæl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Er ikke vanskelig nei, enest at det er litt jobbing med å skjule ledningene da, tar litt tid :P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Har satt på Xenon-lookAlike nå. Kostet 170kr for Park-, nær- og fjernlys. :P Ble dritfett. Kan anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Flash79 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 205/50-17 Tar bort litt av gubbepreget. Sote vinduene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ok. Men jeg vurdere å selge bilen snart, så gjør bare småting som er artige nå.. Visste ikke at jeg skulle selge når jeg starta tråden btw.. Men hvor mye får jeg for en Avensis 1999, 170.000km og noen kosmetiske feil..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg