golfen90 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 hva er en monoblok? hva gjør den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 hva er en monoblok? hva gjør den? det er en forsterker med kun en kanal, eller utgang om du vil. denne brukes til å drive (store) basshøytalere! 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 åja, da fikk jeg svaret mitt:D trodde den skulle kobles til en forsterker for å få bedre lyd jeg haha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 åja, da fikk jeg svaret mitt:Dtrodde den skulle kobles til en forsterker for å få bedre lyd jeg haha:P Bare å spørre på forum når det er noe du lurer på vet du. Selv om du synes spørsmålet er dumt, det finnes som oftest noen online som kan hjelpe deg. Men når det gjelder bilstereo så finnes det bedre forum i Norge :))) bilstereo forumet .no heheheheheheehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Da skjønner jeg ikke hvorfor du har hengt her så mye i det siste, om det er så dårlig... bare signaturen din bør være rimelig irriterende for de som gidder å bruke litt av tiden sin på å hjelpe folk her. Fordelen med bilstereo-delen på Bilforumet er at det ikke drives av noen med kommersielle interesser av å selge bilstereo, derav den relativt høye kvaliteten (i mine øyne dah) sammenlignet med f.eks. firmaforumet til InstallBay, som du "prøver" å linke til... ;) Stian JK www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Nå er det vel like greit å henge på forumet her, da det er NULL aktivitet på forumet du linker til. Den LILLE aktiviteten som er der, er av de samme få personene som gjerne fnyser på nesen om du hadde kommet med et "dumt" spørsmål. Og bare så du er obs på det, så rapporterte jeg innlegget ditt for det tåpelige personangrepet på Transmedia. lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg