uggsa Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Heisann! Lurte på å kjøpe noen allrighte felger til min A3 sportsback (2006), men usikker på hvor store jeg kan ha. Viktig at de IKKE skal subbe i humpler og at de ikke blir for store eller for brede slik at de slites feil og jeg må kjøpe nye dekk hver sesong. Noen som har noe peil på str? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 kjør på med 225/40/18 ET 45. De passer helt perfekt! Har kjørt med de i 1 år på samme bil som du har. Jeg gikk for 235/35/19 iår men som du sier kan det subbe av og til men det løser man med å file ned skruen på bakre fanger f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 18 høres bra ut:) du har ikke tilfeldigvis noe bilde av bil med sånne felger på? takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Her har du med 19" her med 18" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 ja tøft. ser jo at det ser best ut med 19 da, men så jo helt greit ut med 18 og. takk for bilder:) da får jeg se om jeg kan finne noe lekkert:) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 solgte akkurat mine rs4-2 til 6000 kr men hør med moss dekk og bil på finn.no Han gir deg de felgene du ser på bildet til 8000 kr ;) Det er bra deal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 takk for tipset. fine de felgene, prøver egentlig å få tak i noen sorte først, tror det hadde vært kult på min knallrøde bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg