Simen Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei, jeg er 20 år og skal kjøpe en s3 bilen skal ikke være registrert på meg men på faren min har akkurat gått opp til 50%. Tenkte meg en kjøre lenge på 16 000+ Fullkasko og egenandel på 10 000? ABS ESP og ALARM er en selvfølge. Hos forskjellige selskaper jeg har sjekket har dette blitt på det billigste 50 000.- noen som har noen tips eller noen andre selskaper jeg kan sjekke? har sjekket med tryggvesta, gjensidige og if tror jeg det var. Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjokkur Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 sjekk med dnb nor, men for og få forsikring der må du ha konto der. sparte 5000 i året når jeg flyttet fra gjensidige til dnb nor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Heisan,hos gjensidige skulle de ha 6800 for full kasko med 70% bonus.Dette var med 8000 i kjøre lengde .Eg er 30 år .Dei er de rimligste av de alle som eg har sjekket.Ikkje lett og forsikre dyre sports biler når du er under 25 år.Men iogmed at det er faren din som ska forsikre bilen,så burde vel kanskje han og få en lignende pris eller billigere:).50000 va rett og slett brutalt:( Hei, jeg er 20 år og skal kjøpe en s3bilen skal ikke være registrert på meg men på faren min har akkurat gått opp til 50%. Tenkte meg en kjøre lenge på 16 000+ Fullkasko og egenandel på 10 000? ABS ESP og ALARM er en selvfølge. Hos forskjellige selskaper jeg har sjekket har dette blitt på det billigste 50 000.- noen som har noen tips eller noen andre selskaper jeg kan sjekke? har sjekket med tryggvesta, gjensidige og if tror jeg det var. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Som vanlig: kombinasjonen av ung alder og S-bil er dyr. Slik jeg forstår det er de fleste forsikringsselskap også slik at eldre brukere som ikke angir brukere over 24 år eller hva det er får naturlig nok høyere forsikring ettersom selskapene "lukter lunta". Men, det viktige er jo at det er DU som sjekker opp hvilke forsikringer som kan gis DEG (evt faren din i dette tilfellet). Ingen her inne har noe fasit for deg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 takk for svar, lurte vel mest på hva folk fikk i pris egentlig. og hvor. Men har fått tilbud på 12 000.- i året og 20 000 i kjørelende. :D Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Heisann Ubersimen, sjekk her! Nemi forsikring Jeg bekrefta nettopp mitt kjøp der. 24 år, 40%, full kasko, 20.000km etc. 9550 penger for seaten. Terra skulle ha 19.500... verdt en kikk antar jeg! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Heisann Ubersimen, sjekk her! Nemi forsikringJeg bekrefta nettopp mitt kjøp der. 24 år, 40%, full kasko, 20.000km etc. 9550 penger for seaten. Jeg sjekket hos Nemi nå. # Audi A3, 1.8 Turbo # 24 år # 60% Bonus # Ansvar og Kasko # Fører- og passasjerulykke # Kjørelengde 8 000 km # Egenandel kr 4 000 Pris 15 074,- Noe jeg synes var dyrt. Når jeg tegnet forsikring hos Gjensidige fikk jeg 10 923,-. # Kjørelengden 20 000km. # Full kasko. # Egenandel på 4000. På den tiden var jeg 22 år og hadde 40% Bonus. Så det lønner seg nok å ringe litt rundt :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 det har veldig mye og si hvor man bor også, skiller mange tusenlapper! Og hvis du bor i oslo, da er det sannsynelig at det blir dyrt da! spesielt midt i byen, uten egen garasje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg