Einar Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Noen som har sett denna karen eller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 mest pga. at bakgrunnen kan stemme, og at han er kinamann, fikk jeg lyst til å si at han er tjeneren til Hoss og gutta i Bonanza! :D Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 tenker det svaret satt som et skudd! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Det er nok Victor Sen Yung aka Hop Sing det der ja :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hehe er flere som ser på bonanza her ja..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Det beste er jo Prima Vera sin låt om Den Sinte Festus! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 (endret) Er det han? kult. Kan vel ikke skryte på meg at jeg ser på bonanza, men har nok fått med meg kvoten min, og muligens litt til opgjennom åra. Husker fattern pleide å bli litt småsur back in the days da jeg brukte fine lørdags formiddager på å sitte inne å se på den gamle drittserien TV2 melket for det den var verdt. HAHA. e: Endret Mars 12, 2010 av poliq Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg