Gå til innhold

Noen som har erfaring med Clarion

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe meg denne spilleren Clarion VRX928RVD da denne har "alt" CD,MP3,DVD og tv

Det jeg lurer på er om noen her har en veldig ny Clarion spiller. Har hørt at radion på Clarion ikke er av de beste, jeg bruker radio mye så da er det greit med en bra radio.

Så har du det hvordan virker radion din.

Jeg har i dag en Blaupunkt spiller

takker :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt eindel(3) Clarion spelarar og må sei eg har vore veldig fornøgd med dei. I alle tilfelle mykje betre enn dei Sony spelarane eg har hatt.

Nå slite eg litt med radioen i min bil då, men det har eg alltid gjort, uansett kvifor ein spelar,eller bil.. Det har sikkkert noke med den dårlige antenna eg har. (les: eg finne ikkje antenna utanpå bilen, kanskje eg har i vindauga?)

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Jeg lurer på å kjøpe meg denne spilleren Clarion VRX928RVD da denne har "alt" CD,MP3,DVD og tv

Det jeg lurer på er om noen her har en veldig ny Clarion spiller. Har hørt at radion på Clarion ikke er av de beste

What? Værste jeg har hørt ;-)

I dag er det Blaupunkt og Clarion som utmerker seg på radiodelen.

Originally posted by RS2

jeg bruker radio mye så da er det greit med en bra radio.

Så har du det hvordan virker radion din.

Jeg har i dag en Blaupunkt spiller

takker :D

Har du Blaupunkt i dag, så vil du nok ikke få noen dårligere radio ihvertfall. Jeg har for øyeblikket en Clarion DX718 spiller i bilen.

Jeg må nok innrømme at jeg har ikke hørt bedre lyd i en spiller

under 10.000,- ...min kostet 5.990,- (jeg betalte 2990,-)

Radiodelen på min?

Hmm..ikke godt å si...bilen min har IKKE optimalt opplagt antenne.

Original el.antenne...fra '91....som sitter i feil ende av bilen (mao ALT for langt kabelstrekk...uten forsterker) Så slik jeg ser det. Har jeg så bra lyd i radioen som det går ann i min type bil.

@lpher

Som har en billig demobrukt Clarion VRX918 på hånden ;-)

(og som godt kunne tenkt seg en VRX928 selv)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Kjøp Pioneer! Eventuelt Alpine når du skal kjøpe over 5000kr.

De Clarion spillerene jeg har hatt kommer under kategorien "billig plastikk" :rolleyes:

Men nå er vel ikke VRX928RVD blandt de billigeste Clarion spillerene.

Pioneer har ingen spiller som kan konkurere med Clarion's

VRX928...diverre ;-)

Så vidt jeg kan huske så er det bare Clarion og Kenwood

(av de større merkene) som kan levere (pr. 2. sept.) en 1-DIN enhet med CD/DVD og skjerm!

Men jeg er enig i at penger brukt på Alpine, er velanvendte penger...men som vil legge til at lydmessig så ligger Clarion veldig

nære Alpine.

Når det gjelder billigplastikk..så har ALLE Clarion spillerne

front i aluminium...mens for eksempel Pioneer sin er laget i...?

Wait for it.....ja nettopp....plastikk! ;-)

Ikke skyld på Clarion at du bestandig har kjøpt deg billig spillere da ;-) ...

Seriously....de fleste store bilstereomerker har billig-modeller...

Pioneer/sony/kenwood...alle er de like skyldige.

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by weltzin

Har hatt eindel(3) Clarion spelarar og må sei eg har vore veldig fornøgd med dei. I alle tilfelle mykje betre enn dei Sony spelarane eg har hatt.

Samma erfaring her...har vært igjennom all de store merkene.....

Men fellsnevner er nok at man bør styre unna de billigste modellen...hos alle leverandører...om man har råd...

Originally posted by weltzin

Nå slite eg litt med radioen i min bil då, men det har eg alltid gjort, uansett kvifor ein spelar,eller bil.. Det har sikkkert noke med den dårlige antenna eg har. (les: eg finne ikkje antenna utanpå bilen, kanskje eg har i vindauga?) [/b]

LOL ;-)

Verdens beste radio er ikke verdt en døyt om den ikke har en

kurant montert og BRA antenne ;-)

Hvilken bil er det du har da?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det var min bil du siktet til så er det en Ford Sierra (ja alt står i signaturen min, til og med bilde på avatar), så da tror jeg egentlig ikke det var meg du siktet til, kanskje..

Har en dx?(tror jeg) 618 nå og er veldig fornøyd med den, bruker ikke radioen så mye..

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Takk for alle innspilene. Da er spillern på plass i bilen det ble en Clarion VRX928RVD. Fikk den på tirsdag må si at jeg er grise fornøyd. Spillern er helt rå. Helt konge bilde oxo. Men det beste av alt er å ha MP3 i bilen :D

Feck me! ;-)

Gutten er kjapp på labben!

Grattis med ny tv og dvd i bilen da ;-)

@lpher

envy envy

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den Clarion spilleren jeg oxo, kjempefornøyd med bilde og lyd, litt lite muligheter for å justere lyden er det eneste. Har hatt Pioneer før, 9100 og 8400 m mp3 og var mer innstillinger der. Mp3 er digg men blir for mange sanger synes jeg, vanskelig å ha oversikt. Liker bedre å ha dvd filmer på jeg. Musikkvideoer er ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg har hatt tre Clarions spillere og er sykt fornød med radioen på alle tre.. Jeg vil si at den har vel så bra mottakning som en blaupunkt radio, og dobbelt så bra som sony med roterende front som kameraten min har, jeg kan høre på nrk mp3 helt fint helt til lillestrøm fra oslo, mens hos han blir det uhørbart når du passerer ikea :)

selvfølgelig har det noe med antenne og gjøre også, men vi begge to har bare skarve orginalantenna.

så jeg vil anbefale radiodelen på clarion

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider