Bisarre Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Shyggen Autohifi sia stinker jo.. står jo ikke en eneste pris.. om det er jeg som er blind beklager jeg :D Men,jeg finner ingenting jo.. mye som er intressant.. men, ikke en eneste pris Vi har priset det meste... Ta en titt. http://www.autosound.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Ouch :) :o color my face red.. så det etter en stund ja :D Fant en forhandler i F.stad.. Jahh, PM ja.. hvor i landet holder du til forestn? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 men litt sporing til bake, om du kobler 2 slike sammen hva effekt får du ut av den da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Da yter den 2000w... Men, da kan du ikke koble den lavere i impedans enn 4 ohm... Fordi hver monoblokk ser da 2 ohm hver, da yter hver av de 1000w og gir en samlet effekt på 2000w i 4 ohm... Jeg har 3 på lager til 4495,- .. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jeg har også en på lager, ikke brukt, hih, kan få den for..hva enn butikk selger den for..fant ut at jeg ikke trengte den.. :P Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Denne er tøffere da :) SPL Dynamics EXT-5000 Verdens kraftigste forsterker Ren klasse D forsterker 2x50mm2 + 2x50mm2 - 5000 til 7000wrms 230volt ut i høytaler utgangen Kan brokobles 2 sammen=14000wrms PERVERST!! http://www.streetdesign.no/?go=visanl&gr=60&kat=171∏=984 men, blir jo litt mere penger det er snakk om da.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 oi da, den virket solid nok.... Dyr nok og da... Skla ha størm og komponenter som passer til resten og,,, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 damndamndamndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jepp!! jeg må bare selge bilen først.. så har jeg vell råd til anlegg med den der.. men.. shit.. hvor skal jeg ha det :D Mongolid sterk ja.. må ha litt amp i bilen for og drive det dær.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg