Cheron Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Som topic sier.. Vi vurderer å selge bilen i deler da konebilen er straks ferdig på oppretting. Vi kjøpte denne for å ha en bil å bruke i mens. Litt fakta; 1996 modell E36 325 TDS automat 206k KM Litt rust på dører og bakluka så disse er neppe salgbare, men de går billig om noen trenger Panser og forskjermer er bra Elektrisk soltak Interiøret er strøkent, vanlig stoff i sort Motor og girkasse er strøkne! Kan prøves, sees og høres i bil før et evt kjøp. Diff, nå har jeg ikke vært under bilen enda så vet ikke delenummeret på denne diffen. Ellers er det som sagt en komplett bil som selges i deler. PM for spørsmål. Jeg svarer kun på spørsmål via PM. Tråden blir så "rotete" med masse innlegg om samme spørsmål fra flere :) Takk. :applause: Noen bilder av en vinterskitten bil. Burde kanskje vaska den først ser jeg nå :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Solgt Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg