Slippern Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei.. broren min solgte en 95 modell 320 og topp pakningen er tydligvis gåen, kjærringa som kjøpte den skal ha 14-15k for å sende bilen på verkstede eller heve kjøpet, så fikk jeg tilbud av broren min om og over ta bilen, så hvor mye arbeid er det og bytte topp pakningen? :) er foresten ikke antydningen til vann i olja og motsatt, men blåser ikke varm luft ut av klimaet ifølge broren min, men så er ikke han mekaniker heller så.. :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berne Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Sikker på at det virkelig er toppakninga som er gåen? Evt. Hvordan kom dere eller hu dama frem til det? Det kommer jo vanligvis vann i olja dersom dette er tilfelle. Har heller ikke hørt noe om at toppakning og varmluft har noen sammenheng, ikke at jeg vet alt men :P Selve jobben med å bytte toppakning er en del timer arbeid og du bør ha litt peiling eller få hjelp av noen som har gjort det før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg