Olsn91 Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Da kom tiden for en ny bil, å da ble det en Honda Accord 2.2i VTEC 96' mod. Veldig sprek og kjekk bil å kjøre. Eneste problemet er at passasjer siden framme sin dør går ikke an å åpne fra innsiden. Noen som har peiling på hva årsaken kan være? Syter litt med å åpne døren i tilfelle jeg ikke får det skikkeligt på plass igjen etterpå. Kom med råd folkens, jeg trenger dem! Mvh Siter 96 BMW 316i - SOLGT 96 Honda Accord 2.2i VTEC - SOLGT 95 Mitsubishi Galant GLSI - SOLGT 06 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Du må nok av med innertrekket på døra, og se om noe har hoppa av... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsn91 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ja,er det jeg er redd for at jeg må. Siter 96 BMW 316i - SOLGT 96 Honda Accord 2.2i VTEC - SOLGT 95 Mitsubishi Galant GLSI - SOLGT 06 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Mest sannsynlig vaieren til handtaket som har hoppa av i låsekassa. Men for å finne det ut må du som sagt av med dørtrekket :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsn91 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Mest sannsynlig vaieren til handtaket som har hoppa av i låsekassa. Men for å finne det ut må du som sagt av med dørtrekket :) Ja, jeg tok av dørtrekket idag å fant feilen. Var heldigvis noe lett å fikse, så fekk fikset det idag, selv! Veldig kjekt å kunne åpne døren fra innsiden ja, gjør ting lettere for meg, nå slipper jeg å gå rundt hele bilen for å åpne for folk som sitter på med meg! :) Siter 96 BMW 316i - SOLGT 96 Honda Accord 2.2i VTEC - SOLGT 95 Mitsubishi Galant GLSI - SOLGT 06 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg