Ulvin P Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Hei, jeg har en 940 gl b 230 fb. Når jeg feilsøkte fikk jeg opp kode 232, som indikerer feil ved drivstoffjustering, tomgang-mager/fet. Lekkasje på innsugsings-/eksossiden, drivstofftrykk, for mye drivstoff i motorolje, innsprøytingsventil (er)/dyse®, fordampingssystemets tømmemagneventil, ledninsnett, luftmasseføler, kjølevesketemperaturføler, oppvarmet oksygenføler. Jeg har skiftet ut luftmasseføleren, så den er ikke problemet. Bilen vipper mellom 1000 og 2000 omdreininger på tomgang, men er helt grei når den får litt turtall. Da er det ingen antydninger til problemer. Det er også litt puffing i eksosanlegget på tomgang. Noen som har vært utsatt for det samme? eller har peiling på hvilken av disse symptomene som kan være årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Sjekk for vakumlekkasjer. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg