Gå til innhold

Hei noen som savner denne bilen? golf 1978 ratlock

Ranger emnet


Rann0x

Anbefalte innlegg

Fikk en meling for en stund tilbake. fra den gammle eigeren på denne golfen som jeg fikser opp, han ville ha bilder osv av den slik den er nå.

 

Eg klarer ikke å legge ut bilder. Men den er brun med svart panser så er det ats 13 på den. er klister på panseret der det står http://www.vwaudiclub.com.

 

3234_188896930710_841940710_6753501_7322327_n.jpg

 

3234_188898055710_841940710_6753506_8384473_n.jpg

 

http://www.bilforumet.no/galleriet/uploads//15710/3234_188898330710_841940710_6753512_2682101_n.jpg

Endret av Rann0x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KE60735 er min gamle bil. Den kjøpte jeg som en rusten, fillete bil høsten 2004 med eu-godkjenning 1,5 år til. Min første bil faktisk. Fikk en frontskade høsten 2005, fikk hjelp av en oppretter til å få fikset den opp igjen, men den ble bare stående, hadde lappet sammen noe rust som egentlig burde vært gjort bedre ( ble stoppet av politiet med verdens største askebeger i gulvet, fikk 14 dager å gjøre litt på), samt at eu-godkjenningen gikk ut mai 2006. Solgte den august 2007 (?), kom 3 stk fra bergen og hentet den. var egentlig litt deilig å bli kvitt den ettersom vaktmesteren i nabolaget her ladet hagla hver gang han så meg. er ikke noe bedre nå, har en 74`modell golf S stående her nå. Er det du som har den? Jeg vil gjerne se noen flere bilder. du kan godt sende meg mail-adressen din på en PM til meg, så kan jeg finne fram noen bilder av hvordan den var. er forresten en 79`modell, registrert i 78, som kromfangerne var slikt som jeg skaffet i ettertid.

 

mvh henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Der var den ja...var jeg som sendte deg en melding for en tid tilbake.

 

Jeg kjøpte denne av deg, Henning..;) Var tilfeldigvis i Oslo for å se Brann tape mot Enga, endte opp med bilkjøp..:p

 

Jeg kjøpte jo denne som delebil, skulle bare ha kromen som var på den(fangere, lister, speil og dørhåndtak). Planen var å høgge den, men den fungerte såpass fint over fjellet og på VACN treffet i Bergen som var dagen etter jeg kom hjem fra Oslo. Så denne måtte jeg bare få godkjent og skilt på.

 

Handlet inn ATS classic felger, Formel-K gewinde, skvettlapper, takgrind og jerrykanne.Lakkerte litt diverse på den.

Kjørte bilen ca.10mil hver dag i godt over et år før jeg solgte den til Stavanger.

 

Sleng ut bilder.;)

Jeg har ganske mange bilder av den fra min tid.

90mod:Golf Syncro TD (bruksbil)

83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt)

x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V

x 84mod:Golf GTI 8V (solgt)

x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker)

x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja der var du ja, Eg har vert på tur ei stond så derfor har eg ikke svart.

Skal ned i garasjen og fikse noen bilder på fredag :) dere kan legge ut di bildene dere har her vis dere gidder :)

 

Eg har foresten fått tak på en motor nå 2,0l med polert veiv nye lager smidde stempel og 8v gti porta topp med nye ventiler og polert bunn bygget for weber forgassere. motoren har ca 160-180hk med weber forgasser.

 

Og eg mangler forgassere så vis noen har 2 dobble 45 weber forgassere så må de sifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår