Golfen2 Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Bensinpumpa til en Astra 1,8 16V som jeg har ligger i tanken. Har tatt den ut men den lekker bensin. Hva slags bil kan jeg hente en pumpe som passer. Vil helst ha en pumpe som orginalt ligger utenfor tanken. Etter haynesboka skal den ha 3 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Pumpe fra Vectra ligger vel på utsiden. Mener det var pumpe fra vectra jeg satt inn på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen2 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hvilken årsmod av vectra brukte du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Det er jeg ikke sikker på desverre. Fikk pumpa av en kompis som hadde den liggende. Men stikker du på ett høggeri, eller ringer dem, vet de sikkert hvilken modell som har frittstående pumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Vectra A kan du bruke. Kan også bruke Omega A pumpa som er den samma. Kadett E har også slik pumpe på 2.0 og 1.8 ihvertfall. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen2 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Takk for svarene. Vi har prøvd å ta ut orginalpumpa i tanken å bruke og svaret er nå at det går ikke. Så da må vi ha tak i en pumpe som står utenfor tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg