Gå til innhold

golfen starter ikke.hjelp!!

Ranger emnet

tyrkia007

Anbefalte innlegg

OK, så startere går rundt, og den trekker motoren rundt ?

Går den tilstrekkelig fort rundt, eller er batteri, eller forbindelser dårlige slik at den bare orker så vidt å dra rundt?

Om alt dette er i orden, men den starter ved å dytte den i gang, kan det tenkes at det er feil med tenningslås-bryteren.

Sjekk når du skrur på tenninga. Da skal kontrollampene lyse. Så vrir du til starteren går rundt. Da skal kontrollamper fortsatt lyse om alt er i orden.

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endeliggg, ladet bilen i 2 dager nåå:D den startet etter vi dyttet den igang. så, når motoren er varm så starter den og når den er kald så kjinner kjinner den å til slutt starter den? hva kan dette være?

jeg byttet toppdekselpakninga som var en brukt pakning jeg hadde. men det renner fortsatt mye olje derifra. skal jeg kjøpe en nyen?

og til slutt når bile er igang så kommer det røyk ut av frostvæskehuset, hva kan det være toppkaning?men vannet blir ikke borte!

takker for all svar jeg får:D:D

9x golf 3 1.8 gt/tdk

1x celica 98 mod 1.8

15 x corolla e9 1.3/1.6 xli

1x vw polo 2002 1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg byttet toppdekselpakninga som var en brukt pakning jeg hadde. men det renner fortsatt mye olje derifra. skal jeg kjøpe en nyen?

Selvsagt kjøper du en ny..

og til slutt når bile er igang så kommer det røyk ut av frostvæskehuset, hva kan det være toppkaning?men vannet blir ikke borte!

Røyk, som i eksos?

Skal ikke komme røyk derfra nei.

Bytt toppakning å få målt toppen før du monterer den igjen..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider