Mustang95 Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Noen her inne som har vært borti dette firmaet? Link til siden dem: http://www.racechip.de (Bra nok nå Henne?) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Etter en storm av tilbake meldinger, så bestilte jeg fra dem. Så langt så har de vært raske, og flinke med tilbake meldinger. Da gjelder det bare å få installert. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Dæven å forskjell det er da, enda er den ikke mye over minimum. Hadde litt problemer med å finne pluggen siden den var under og bak masse. Tok ca 5-10min fra sendt email til jeg fikk svar og bedre forklaring enn den mappa de har laget. Fikk til og med pose med Gummi bjørner fra Haribo :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Montert på Focus diesel? På kva slags turtall merker du dei ekstra kreftene? Kva med drivstoffforbruket? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Rundt 1600rpm, kan lett justeres. Hva trur du skjer når den kun har vært i noen timer, hehe. Gi meg noen dager så finner jeg det ut. I følge "Instant Fuel" på dash'n så ligger det litt lavere, alt fra 0.0L pr mil til 3.3L pr mil. Den siste skal sies at ikke er under helt normal kjøring. Normalt har det ligget fra 0.0L - 1.5L pr mil på "Instant Fuel" på kjørecomputer'n. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Kjørecomputeren bør du ta med en klype salt, spesielt hvis du har en boks installert. Bruk tripteller og mengden på pumpa til å regne ut gjennomsnittsforbruk. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Kjørecomputeren bør du ta med en klype salt, spesielt hvis du har en boks installert. Bruk tripteller og mengden på pumpa til å regne ut gjennomsnittsforbruk. Kjørecomputer'n er kun for referangse når jeg er ute og kjører, er når jeg fyller opp jeg vet litt mere. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg