RS2 Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Er et program om bilkollisjoner hehe lurer på om jeg har noe å lære:D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Ikke akkurat helt god i hue han profosorn da. Brukte seg seøv som krøvekanin Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Var rått å se den stunt-sierraen velte! Var det slike rykninger du opplevde når Golfen fikk lide eller? :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by famir Var rått å se den stunt-sierraen velte! Var det slike rykninger du opplevde når Golfen fikk lide eller? :D hehe du er inne på no der :D :D :) jeg var på Autofil.2002 i dag der har de en Volvo S80 som blir snudd på hue. Var gøt å prøve det under trygge omstendigheter:D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by RS2 hehe du er inne på no der :D :D :) jeg var på Autofil.2002 i dag der har de en Volvo S80 som blir snudd på hue. Var gøt å prøve det under trygge omstendigheter:D :D :D Hehe, det kan jeg tenke meg. Prøvde aldri den Volvoen jeg. Men det så ut til at de satt behagelig inne i den! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg