mr.jenssen Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Kjøpte meg rundt nyttårstider en ny Golf 3 da den forrige var rustet opp beyond repair. Er en 1994 1,8CL, 3-dørs. Finnes ikke rust på bilen, er helt strøken, men dessverre er det massivt klarlakkslipp på bilen og bulket panser så jeg orker ikke bruke masse penger på dyr opplakkering. Bilen kostet ikke SÅ mye. Gikk gjennom EU-kontroll i februar UTEN anmerkninger. Er et budsjettprosjekt hvor det er om å gjøre å ha det mest mulig moro for hver krone puttet inn. Planer er som følgende: -lakkeres matt primergrå av meg selv -dellakkerte fangere (mulig cleanet blinkers) -originale skjørt -valsede skjermer -8+9x15" BBS RM (et13 og et1)med 185/45 og 195/45 - kanskje oransje senter -justerbart senkesett -joeymoddede hovedlykter -sørt/røde baklykter -svarte blinkers (om disse ikke blir cleanet bort) -bakvisker cleanet bort -emblemfri grill -interiør fra VR6 trukket opp i delskinn/microfiber -litt stereo fra Hertz Bilen ser ut som hvilken som helst G3 nå, bilder kommer etterhvert som prosjektet skrider frem. Trenger tips til hvordan jeg får løs vippehendelen + hylsene til nakkestøttene fra VR-setene, må ha det løs for å få av det gamle trekket og få nytt på. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Dette ser å høres bra ut. 3 dørs også :)sleng ut noen bilder :) Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Ja, kommer bilder når prosjektet begynner for alvor. Nå er det ingenting å se på - høy som et hus, nedgrodd av roadgrime, på 13" steelies og med massivt klarlakkslipp og assortert utvalg av battlescars. Skjer ikke så mye før snøen tiner og det er tid for sommerhjul. Må ta det i riktig rekkefølge, altså få valset skjermene sånn at sommerhjulene går på med minimal rubbing, og så bodywork og lakk. Etter det er det jo bare kosejobb med å skru på deler, lykter og sånt har jeg allerede liggende fra forrige prosjekt. Ja, og så en liten jobb med å trekke om interiøret da... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Hørest spennende ut :) Men sleng ut bilder fordet, er bare kos;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg