Papi. Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Heisann. Eg ser spesifikt etter takrails til 3000GT, men reknar med eg må ha noko universalt noko. Vil ha takrails, slik at eg kan ha sykkel og ski, evt. takboks dei gongane eg treng ekstra bagasjeromsplass. Nokon som har noko råd, eller tips i forhold til dette? Edit: Å kjøpe bruksbil i tillegg er ikkje eit alternativ. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Er ikke takrails du skal ha, er takbøyler\lastebøyler. Rails går langs med bilen, på f.eks stasjonsvogn. Om det finnes til din bil vet jeg ikke, men finnes jo noen typer som festes med magnet. Funker nok ikke til skiboks, men til ski finnes det vet jeg, muligens til sykkel også. Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Beklager, var vel lastebøyler eg meinte, ja. Kva heiter desse på engelsk? Såg nokre magnetar i dag på den lokale bilxtraen, men desse var meint for ski, og eg har eit einaste stort soltak på bilen min, så desse er ikkje dei mest aktuelle. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Thule 950 Square bar 761 Kit 201 Skal passe 3000 gt 3dør 93-98 I følge http://www.thule.com Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 thorshov har pleid å ha lastbøyler med gratis montering til og med:P men kanskje ikke så aktuelt hvis du skal ha de av og på... jeg kjøpte fra biltema, helt ok takrails. ikke noe mer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg