NilsenRacing Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 hadde med meg bilen på skolen og styrte med nokken dekk og gikk over for å se etter rust, men når jeg skulle hente bilen igjen på kvelden så var alt plutselig stille, rykka bilen bak og kjørte noen meter fram så sa de stopp, når jeg vrir om nøkkelen hører man ikke att pumpen slår inn så lurer på hvilket rele som er til hva, fikk beskjed om att det var de som va sikring på toppen, men sikringen var inntakt så er det ett av de to svarte og hvilke av de ? trenger svar fort! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 det store sorte som sitter til venste for hjernen, bak batteriet:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Det det står kickdown eller 4 zyl på... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg