Jan Einar Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hva anbefaler dere av bilspill til playstation 2 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Her har du mange timer underholdning. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Stemmer det! Har alle gran turismo, er jo ett must når man har playstation;) Flere? Kom med "forslag" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 NFS:U/2 og Burnout-serien er jo alltids spillbare de og, kan være et fint avbrekk, men blir liksom ikke like realistisk. kanskje dumt jeg nylig solgte min PS2 med 24 spill? :( Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Hmmm... tja... du kunne jo alltids beholdt spill å kjøpt PS3.... Jeg har en liten PS2 versjon med chip;) Er kjekk å ha på tur i broderns bil med dobbel din;) Noen som har noen flere forslag ? Er ute etter litt "uvanlige spill" Kommer liksom ikke på noen av de vanlige som frister, men har alikevel lyst på mer spill.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Huskar at det noko som heiter Driver, eller noko i den duren. Så er det jo GTA Vice City og San Andreas. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Huskar at det noko som heiter Driver, eller noko i den duren.Så er det jo GTA Vice City og San Andreas. Kan det stemme at dette var et spill hvor man skulle spille inn stuntscener? :) du glemte forresten GTA III! ;) Jan Einar: 60Gb var utsolgt lenge før jeg fikk kjøpt meg en! Dessuten, når GT5 kommer etterhvert (og sikkert fler..) vil jeg da ha noe ønske om å spille bilspill på ps2 mon tro? :p Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 det var het spill som het Stunt Driver. ellers så var Smuggler's Run 2: Hostile Territory veldig kult. pluss Flatout 2 og Juiced 2 var også morsomme. Men få deg PS3 og burnout!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 ville ikke ønsket meg ps2 spill da nei, men beholde fra den gamle playstation mente jeg... Driver ja! Har jo driver 3. takker. Har vel de fleste gta også:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Takker Hal72. Hadde vært kjekt om folk visste om litt andre spill enn de vanlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 i denne tråden nevnes i tillegg til de som er nevnt fra før; WRC3 collin mcrae rally 4 Burnout 2 NFS: hot pursuit kanskje ikke så veldig uorginale valg, men fortsatt fler å velge mellom. stikk til game stop og kjøp de brukt for 29,- da vel! :D Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Richards Burns rally!! Uten tvil det beste rally spillet jeg har prøvd ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Game stop ? Her snakker vi Chip PS2 hehe Absolutt enig med oekern, Har richard burns selv. Er en av favorittene. Pleier å ha vanskelighetsgraden på Realistic. Da snakker vi gøy! Takker folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Absolutt enig med oekern, Har richard burns selv. Er en av favorittene. Pleier å ha vanskelighetsgraden på Realistic. Da snakker vi gøy! ! Ja! Det er så utrolig bra det spellet der! Savner det som F :( Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Crazy Taxi 2 var også litt så morsomt. du skulle kjøre som en galing og skremme kunden. Wipeout er jo ikke egentlig bilspill. men spilte det veldig mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg