nollie1982 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 okei.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 nå er det ikke lenge til! så denne uka her kommer vel til å gå med til å vaske bil og polere.. er det flere som skal stille ut? tror det kommer til å bli ca. 100 utstillingsplasser.. så håper at noen vil stille ut.. jeg skal vel stille ut en nesten orginal a4.. ihvertfall utseendemessig.. hehe.. gleder meg til treffet ihvertfall! blir gøy! :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Får se an været og tempen litt. Er det knallvær og varmt nok for mjøsa rundt så skal jeg tute når jeg passerer Gjøvik :D Er det biltemp så tar jeg a3`n over en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 skal dere faen meg ha betalt for at folk skal menges med dere??? latterlig! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 skal dere faen meg ha betalt for at folk skal menges med dere??? latterlig!er på grunn av at det kanskje skal bli våler treff en gang! og hva er 50 kr. for noe a? men de som vil kommer.. koster litt å ha med forskjellige ting skjønner du! (leie av anlegg osv.) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Får se an været og tempen litt. Er det knallvær og varmt nok for mjøsa rundt så skal jeg tute når jeg passerer Gjøvik :D Er det biltemp så tar jeg a3`n over en tur. bare å komme innom en tur også vettu :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Kommer nok til å stikke innom hvis været holder mopedstandard :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 om dere skal ha betalt så er det nok ikke helt streetmeet for å si det slik. heller et klubbtreff eller arrangement! og jeg hadde aldri i livet betalt 50kr for å komme å se på en flokk rånere stille ut bila sine fra toten.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 enig med Robert, helt latterlig at det må betales, ikke det at jeg ikke har råd, men av prinsipielle grunner er det helt feil Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 og jeg hadde aldri i livet betalt 50kr for å komme å se på en flokk rånere stille ut bila sine fra toten.. Neivel. Og så? Blir sikkert treff uansett om du kommer eller ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Neivel. Og så? Blir sikkert treff uansett om du kommer eller ikke :tannløs:, han trur vel at folk savner han oppå der, stakkars mann, hahaha, couldnt care less! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 tror ikke det er bare "rånere" fra toten som stiller ut bilene sine for å si det sånn! treff blir det nok uansett! syntes det er greit med 50 kr. jeg.. for jo mer penger som kommer inn i kassa jo mer sannsynelig at det blir treff på våler med banekjøring! er det ingen som har lyst til det kanskje? men er jo greit at folk sier meninga si også! lov det! men håper folk vil sette av 50 kroner til den dagen og komme da :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Blir voldsom trafikk på gjøvik 1 mai, er ikke mjøsa rundt med flere tusen MC'r også denne dagen? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 tror det jeg også ja.. er mjøsa rundt da ja! så regner med at det kommer noen sykler også! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 tror det jeg også ja.. er mjøsa rundt da ja! så regner med at det kommer noen sykler også! Da tipper jeg nok at både Onkel og Satans Uvesen er plassert... Dere får skru opp det justerbare senkesettet til normal høyde, jeg kjører heldigvis orginal bil :thumb Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg