roon85 Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 nå må du faen meg gi deg.. er ikke de lusne 50kroner som er saken. jeg kan banne jævlig på at INGEN! av dere her på forumet har like mye diesel utgifter som jeg har. å tanke for 1400kr i uka er ikke akkurat uvanlig! MEN!! Prinsipp saken å ta til seg en parkeringsplass og invitere folk på treff og ta betalt for det som jeg sikter til.. at dere skal ha banetreff.....likegyldig for min del.. dere får ta betalt DEN dagen det kommer.. det dere sikter til nå er jo som staten har gjort i alle år.. bompenger for prosjekter som "kommer" og før du vet ordet av det er det enda en bomring som dukker opp for å ta seg betalt for enda mere som ikke kommer.. Nå har emnet sporet helt av her. Dette er en INFO om treffet. Kan du ikke så kan du ikke. Jeg tviler på at noen her inne bryr seg om hvor mye du bruker på diesel i uka. De som tror det er gratis å sette sammen et treff får leve i den trua. Vi hadde STORT oppmøte forrige treff, og blir større nå. Sist gang gikk vi med underskudd, og det tviler jeg på at noen av dere som klager her inne hadde orket! Vi tok alt med et smil pga oppmøtet og derfor er det endringer i år. Når Amcar har treff har de 100,- i inngang da, og da er det mest amcars der. Nå er dette et treff for ALLE! Og for å si det enkelt. Prisene blir IKKE endret uansett om det er noen få som ikke liker det. Da får dere heller sitte hjemme. Vi vet isåfall at vi skal ha en super dag med konkuranser og masse anna. Treffet blir også filmet av Autobloggen.net. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roon85 Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Syns disse prisene er LITT VEL stive skal jeg være ærlig.Om jeg velger å stille ut bilen min så må jeg altså ut med 200,-?? DET er vel litt å ta i ? Litt ville priser spør du meg altså ;) Hva må du betale på gatebil sine treff? Vi har ca 150 utstillingsplasser så om ikke du vil stille ut pga pris kan jeg love deg at det er mange andre som vil. Jeg har fått en del mail allerede om folk som reserverer seg plass på treffet. Det er ca 50 reserverte plasser til nå, så det lille fåtall av folk her inne som ikke vil godta prisene vi har satt til dette treffet får ta vanlig parkering da. Vi er ute etter å ha et bra treff. Og det kommer det til å bli også! Som nevnt tidligere. Vi satser på Våler og da kommer det GARANTERT til å bli mere sutring over priser her og priser der. Alle vil ha ting gratis, men ingen gidder å gjøre noe. Det er der vi gjør noe. Vi jobber GRATIS! for at det skal bli treff! Så slutt å klag, og bli hjemme om du ikke tåler prisene. Treffet blir uansett om dere som ikke liker prisene ikke kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 bra sagt! ingenting som er gratis.. og hva får du egentlig for 50 kr.? ikke akkurat mye nå om dagen.. men de som ikke vil betale må ikke komme! så slutt å syt her om at det er så dyrt! finn et annet sted å stå på et streetmeet med konkurannser gratis da vettu! vi som skal være vakter og sette opp gjerder rundt treffet osv. jobber helt gratis fordi vi vil ikke sløse med penger fordi våler frister veldig mye! og leie av bane er heller ikke gratis hvis dere tror det.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg