Gå til innhold

Hvordan få brent ett program på Disk?

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lasta ned 2 programmer jeg gjerne vil få brukt på mine PC`er.

Disse er lastet ned som ISO-filer, som er ment å brenne ut på DVD(tror jeg).

Det er 5 iso-filer, 2 på 3.55 og 3.97 GB, disse går inn på en vanlig DVD, så har vi 3 på henholdsvis 5.31, 5.91 og 6.34 GB, disse er det ikke plass til på en vanlig DVD, og man må ha en Dual layer DVD, som ikke er så lett å få taki.

Så kommer spørsmålet mitt, hvor kan jeg skaffe slike DVD, og kan jeg brenne det med min PC, DVD-brenneren der er merket DVD Multi recorder og DVD RW, fikk beskjed om å kikke etter DL på den.

Er det andre måter man kan ordne dette på, minnepenn, ekstern disk, eller programmer?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også eventuelt åpne filen med winrar og lage en mappe som du drar alt over i. Hva kan jeg si, da er den "mounta".. Så da har du alle filene som er i ISO fila der. Deretter leter du etter en inst fil, ligger i første mappa.. Den heter nok setup eller autorun eller no lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste brenneprogrammer kan også brenne ut iso-filer(eller cd-image som det ofte kalles). Nero er et godt alternativ, da velger man bare "Burn cd-image" eller noe i den duren.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gå for usb hvis du skal ha god lydkvalitet på sangene, jeg gjorde det, men det blei jælare dårlig!

God lydkvalitet på sangene i EPC og WIS???

JCHE: Får som sagt ikke plass på vanlig CD eller DVD?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais folkens, har prøvd litt på dette nå.

Første jeg prøvde var alcohol som anbefalt.

Fikk ikke kjørt autorun og fikk ikke installert dette.

Prøvde så daemon-tools, og det eneste jeg fikk installert derifra var en verktøylinje, samme om jeg takka ja eller nei til den.

Prøvde så Poweriso nå, og jeg må si det var ett sjitenkelt program å bruke til dette.

Men dessverre, så får jeg ikke åpna autorun, det skjer "noe" i det jeg trykker på autorun, men dessverre ikke noe.

Dette er verkstedmanualer og delekatalog som jeg har lasta ned, det virker ekte, med linker til MB med mere, men jeg får ikke innstallert, noen andre tips?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider