tobiasw Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Hei! Jeg har en Golf 3 1,6 1996 modell. Jeg skal kjøpe hovedlysbryter med tåkelysforan-funksjon. Jeg ringte noen bilopphuggere, og de hadde slike brytere. Men ettersom min bryter er 96'modell og slutter med "AF", trodde bilopphuggerne at kanskje ikke en bryter med tåkelysforan-funksjon fra 92' ville fungere ettersom den slutter med "AG". Noen som vet om dette stemmer, eller om den bryteren passer rett inn i ledningsnettet mitt, slik at jeg kan bruke alle funksjonene? Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Slik jeg har klart å lest meg til er at det er forskjell i kontakten i bakkant av bryteren. ikke pga årsmodell, men pga lysutstyr.. Med hvis du ikke finner ut av det så kan du vell kontakte NBS eller TMTuning.. Sjekk her: http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1185 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Det er to forskjellige brytertyper ja, men kontaktene er like. Ledningsnettet er altså likt. Hvis du finner en bryter hos en hugger med tåkelysfunksjon, ta ut innmaten av den, altså ta løs rammen. Plasser innmat fra den som står i bilen i den bryteren. Da får du tåkelysfunksjon på bryteren som passer i din bil Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Takk for raskt svar! Da bestiller jeg en tåkelysbryter fra bilopphuggeren. Koster relativt mye for en del fra 1992 - 450kr. Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg