Gå til innhold

forlag til produkter?

Ranger emnet


bonkerud_

Anbefalte innlegg

Da har ikke vi samme erfaring med dette produktet, hos meg var ripene begynt å bli synlig igjen etter 1 eller 2 vask.

Og dette blir litt sånn tulleprodukt i mine øyne, det finnes mange produkter som er bedre å bruke for hånd hvis du skal fjerne riper, og det finnes mange produkter som beskytter bedre.

Blir litt sånn "superprodukt" ala avfetting med voks....bare når jeg hører ordet "scratch removing wax" får jeg frysninger og BS alarmen ringer og uler som bare det:tannløs:

 

La da bare Cossie tro at han har funnet verdens beste produkt, så bruker vi noen helt andre, så kan han leve i fantasiene sine. Enkelt og greit :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg, det er jo deres penger, og hva vet vel jeg, jeg har jo bare drevet med bilpleie i 10år...

 

Dette er vel litt typisk bilforumet....det er fullt av verdensmestere som ikke kan begrunne det de mener.

 

En ting jeg har lært etter noen år med bilpleie som hobby er at skal man spare penger, så finnes det bedre måter å gjøre det på enn å handle bilpleieprodukter på biltema:)

 

Naboen har forresten drevet med bilpleie i 15 år, og han vasker fortsatt bil med zalo og lampeolje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg, det er jo deres penger, og hva vet vel jeg, jeg har jo bare drevet med bilpleie i 10år...

 

Jeg har gått på skole i 12 år, og jeg kan så og si ikke noenting av det jeg lærte. :D

 

Ergo, selv om man har gjort en ting i uendelig mange år, så er det dermed ikke sagt at man kan alt inn og ut.

 

Men, hvis du liker Biltema sine produkter, så går det helt fint for min del at du fortsetter å bruke de.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår