dynaBel Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 så vaas supra i flekkefjord igår, på henger. er lenge siden siste jeg så den. har han den enda eller ny eier? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 jeg og en kompis satt og snakket om det i forrige uke. han mente at bilen ble solgt, mens jeg er ganske sikker på at den ikke ble det. det som skjedde i fjor var at bilen ble lagt ut på finn for 650-700 tusen eller noe, så etter en stund så tok JSI i Haugesund over annonsen der det stod selges for kunde. så er veldig interresert i om noen vet noe? Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 hadde vært morro og vite. møtte den faktisk ved avkjøringen til birkeland Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 den bilen dere har sett er nok den som ligger på autodb. autodb kode :1070886 den ligner vell endel på vaa sin. denne ble solgt til bergen på onsdag. Thomas Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Det der er jo F&F replica, ikke kopi av Vaa sin... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Det er vartfall ikke vaa som har den nå ser jeg,vis ikke det er en utrolig kopi av vaa sin da,men 99 tusen for en supra med skilter? den har ikke skilter den som ble solgt til Bergen. det virker som folk blander disse to bilene, jeg skjønner godt at noen gjør det for de er veldig like for utrent øye, begge har samme bodykit med bomex front og veilside skjørt. begge har stor alu-vinge. de har samme farge og dekor men er nok litt forskjeller. her er Vaa sin, først med veilside front som ble ødlagt etter vålertreffet i 08 ellerno, også med bomex front i ettertid. her er den f&f kopien som visstnok ble solgt til bergen nettopp. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg