Torkil H Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Takluka på bilen går veldig tregt og er ikke alltid jeg får den helt bak heller. Hører at motoren går men takluka går utrolig tregt. Noen som vet hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ser det ut som den går rett, eller går den skjevt når du åpner/lukker? Det kan være nok å smøre opp glideskinner og andre bevegelige deler, evt kan det trenges en justering. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil H Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Den går rett ja. Hvordan får kommer jeg til å få smurt opp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Åpne takluken opp og smøre på innsiden hvis du kommer til. ? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Når du åpner luka helt, så ser du noen glideskinner som luka sklir i. Få fatt i en boks med sprayfett, og smør ivei. Kjør luka opp og igjen noen ganger, sprut på litt mere fett. FERDIG! Jeg har dobbel-takluke på BMW'en, og den gikk fra å ikke å fungere i det hele tatt, til å gli "hur fint som helst" etter en sånn operasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil H Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Det skal jeg prøve i morgen ! takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil H Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Ser ut som den kommer seg nå og den blir vel bedre etter hvert som jeg får brukt den =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg