jonas_ueland Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei! Kjøpte i går en izusu campo med 2,8 liter rekke 4:) Vet såå å si lite om hva som er orginalt i denne bilen og hva som er jort før jeg kjøppte den. Holder nå på å sette på en ganske grei garrett turbo som skal holde til gode 300hk, viss noen har noen bra tips til hvordan å hente hester i denne så SKRIK UT Bilder kommer etter de 2 første komentarene :P Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Og DER røyk bak akslingen :P Den likkte ikke hesstene tror jeg Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Må si at jeg er litt skeptisk av turbo i den der... men blir vel bra det og! Hvordan er den for rust? Isuzu'er er jo ikke akkurat kjent for å ruste lite. Synes det er rart at isuzu-eiere alltid klarer å skrive merket på bilen deres feil... Få ut bildene nå! Pics or ban! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 hehe, var ikke klar over det før nå :P Men den gikk noe hinsides helt til bakakslingen røyk. noen som har forslag til en aksling som tåler mer en den orginale, og som ikke er u-mulig å få til å passe :)? Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.