Gå til innhold

Da var jeg uten lappen noen år...

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind.H

Synd at du etter å ha kjørt så langt på veien innehar slike meninger. Men det er bra du bidrar til å fylle opp statskassa, slik at de har penger til å skrape opp sånne som deg fra tunellveggen.

hva mener du med det der??? har bidratt siden jeg tok førerkortet i 1987, og har kjørt daglig siden den gang..

Hvis jeg får velge åssen jeg skal dø, så finnes nok "i svært høy hastighet" på lista mi sammen med nr 1 på den lista: "med en ridende Cathrine Sørland over meg"....

Tror du f.eks Arne Ness ikke viste at en dag så glipper det oppe i fjellveggen, men herregud for en dødskul flyvetur. lideskapen tar vel livet av oss alle til slutt ;) ...

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Må si det er bra vi har fått prikkbelastningssystem...

Kanskje en del av idiotene her blir fjerna fra veiene i perioder så det blir trygt for oss andre å kjøre rundt....

nope-mx3

Helt enig med deg her, de idiotene som driver med farlige forbikjøringer i tett trafikk, kjører på rødt, driter i fotgjengere, ligger for nerme bilen foran, irriterer andre med å kjøre sakte, kjører med kun et lys, overholder ikke vikeplikt, viser ikke hensyn til andre, driver med "råkjøring" i boligområder, fyllekjørere osv...

med andre ord, hverdagsidiotene !!!

Edit:

kan noen her svare meg hvorfor det ikke blir lagt ut filklipp, hvor det poleres biler, vaskes biler, mekkes på biler eller andre "interessante" ting!?? ;) (måtte bare)

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Hvordan kan du på noen som helst måte sette relasjoner mellom å ha kontroll over bilen, og å oppfatte en kontroll?

Tenk hvis Solberg hadde blitt tatt i fartskontroll, fordi politiet stod og lusket rundt en sving, og han ikke så dem før det var for sent.

Hadde han også hatt dårlig kontroll på bilen, og elendige kjøreferdigheter?

:rolleyes:

Å ha 100% over bilen vil si at man får med seg ting som skjer rundt seg.....biler bak.....objekter som står langs veien...derfor bør man ihvertfall få med seg kontroller.

Så du mener at Solberg har 100% kontroll over bilen sin når han kjører????

å ja det stemmer han har jo aldri kjørt ut av veien.....

:roll:

I mine øyne er det ingen som har 100% kontroll over bilen sin...ihvertfall når du ikke engang har kontroll over deg selv

En ting er å blitt tatt i farts kontroll en annen ting er å bli tatt i fartskontroll over 200 å mene man har full kontroll over bilen....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Fordi PR-kåte folk ofte er idioter.

Men jeg kan sikkert støvsuge bilen og filme det, og legge det ut på internett om du er interessert.

jeg syns det er synd du kaller folk her for idioter, bare fordi de har en lidenskap.. tenk på fjellklatrere, basehoppere og annet ekstremt som også for de samme konsekvensene med familiemedlemmer osv... er de også idioter i dine øyne???

ang filmen med støvsugern din, du kan godt legge den ut her :) hvis det er det mest ekstreme du tør ;) ps: pass deg for munnstykket, den kan suge seg fast i vitale organer ;) lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange på forumet her som grisekjører og filmer det, for så å legge det ut på internett. Men noen er det. De er PR-kåte.

Men hvis du mener at grisekjøring er lidenskap, så lar jeg den setningen tale for seg selv......

Basehoppere som filmer hoppene sine blir en annen ting, for de setter ingen andres liv i fare. Jeg skrev at de fleste PR-kåte er idioter, ikke alle.

Visste ikke at du bruker støvsugeren til sånne ting. Jeg bruker den til å støvsuge med jeg.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli gammal allerede denne tråden, men det er to ting jeg vil si (for å sørge for at også jeg blir kallt idiot):

1.

Der var nettopp en tråd der en kar så noen bli påkjørt i Australia. "Alle " hadde en trist historie å bidra med, og mange hevdet at det var en tankevekker. Hvor blir det av den instillingen nå?

2.

Vantage (og andre): Jeg blir ikke så fryktelig imponert når en fyr som er født i 1983 sier at han ikke har vært borti noen ulykker (eller hatt noe skyld i noe som har skjedd på veien). Kom tilbake når du er 50 og kan si det samme. Den holdningen kan du spare meg for.

Til slutt.: Alle kjører litt fort iblant, tester bilen sin osv. Synd når man blir tatt (det mener jeg). Likevel er det ikke forbudt å bruke hjernen. 150mph!!!!!!

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200+ er ikke så mye i en tunell. Støtter deg Robert.

KaiFred: har du aldri kjørt så fort at du kunne ha mistet lappen?

Selv om jeg bare er 15år, så har jeg vært langt over grensa for å miste lappen. tror ikke du er bedre kai, eller dere andre som sitter der å syter over hvor farligt det er å kjøre over grensa.

Det var en nermest tom tunell? Hvem skulle han ha skadet? Seg selv?

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gran

Selv om jeg bare er 15år, så har jeg vært langt over grensa for å miste lappen. tror ikke du er bedre kai, eller dere andre som sitter der å syter over hvor farligt det er å kjøre over grensa.

Bare du setter deg inn i en bil og kjører så er du over grensa...

Håper igrunn du blir tatt for slik kjøring, tenk litt på hva som skjer om du krasjer og dreper noen eller skader de for livet.

Null forsikring på din part, og du sitter med milliongjeld for livet..

Bra start når man er 15 år og er råtøff....

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gran

Hva er det du har kjørt langt over fartsgrensa?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår