Roberto Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 TEntke bare jeg skulle inoformere om at jeg ikke gidd svare mer her inne.. Folk som seriøst kan mene at jeg er til skade for halve kinas befolkning når jeg kjører alene i en enveiskjørt tunell er det faktisk ikke vits å kalle stokk idiot engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Robert Folk som seriøst kan mene at jeg er til skade for halve kinas befolkning når jeg kjører alene i en enveiskjørt tunell er det faktisk ikke vits å kalle stokk idiot engang... WordwordwordWORD! Om man trør sleden sin i en enveiskjørt tunnell midt på natta er sjansen for å skade noen andre 0.0001%. Uansett om man møter en hindring, vil denne i 99.9999% av tilfellene være i det høyre feltet (motorstopp, folk som kjører sakte etc.), og man ligger vel som oftest i venstre felt når man ligger 3 ganger over fartsgrensa? Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Det er bra Robert...da stenger vi..alle har vel fått sagt sitt Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg