Kjetilr Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 huff.. var kjipe greier robert.. men sånn er det iblant.. :( om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 enig med kaifred her, er du med på leken m å du tåle steken. Jeg har også kjørt for fort, men det forskjell på å barbere seg og å kutte av seg hue 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Håper at du ikke skrev under på at du godtok at de tok lappen din midlertidig. Det er vel omtrent den største tabben en kan gjøre. Da har politiet så lang tid som de bare orker på å lage sak. Viss ikke må de bestemme seg innen 3 uker. Jeg fikk 121 i 80 sone og jeg fikk 8 måneder. Selv om jeg bare skulle hatt 6 måneder. Politiet og forsikrings selskaper ( IF ) kan drite og dra. I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 hm.. gasen i båtten? Du får si fra om du trenger sjåfør til noe da robert, gjør ikke så mye om kveldene her på berget uansett. du får prate med advokaten din om hvilke muligheter du har, dette vet han best. De er flinke til å vri på ting, så du kommer best ut av det. Selv om det ikke betyr BRA da... Ikke snakk med purken før du har snakket med advokaten ihvertfall. og husk: skal du lyge, må du huske godt. http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by KaiFred stakkaren? det er ikke synd på noen som mister lappen!!! er man med på leken må man tåle steken.... klart jeg har kjørt for fort en gang eller to, men hvis jeg hadde mista lappen så hadde det vel ikke vært synd på meg, det er jo 100% min egen skyld.... så, sånn går'e :rolleyes: Mener bare det er dust å gni det inn når en har mista lappen. Tror det er mange her inne på forumet som kjører for fort stadig vekk, og da avhenger det bare av flaks/uflaks om Politiet ser det eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Speedy9 Mener bare det er dust å gni det inn når en har mista lappen. Tror det er mange her inne på forumet som kjører for fort stadig vekk, og da avhenger det bare av flaks/uflaks om Politiet ser det eller ikke... syns det er idioti å annonsere det her inne at man har mista lappen jeg... det er nå opp til hver enkelt, men da må man regne med slike reaksjoner også! det er også idioti å kjøre for fort... ;) Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by KaiFred syns det er idioti å annonsere det her inne at man har mista lappen jeg... det er nå opp til hver enkelt, men da må man regne med slike reaksjoner også! det er også idioti å kjøre for fort... ;) La meg gjette! Du kjører golf? I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by HiiP La meg gjette! Du kjører golf? man trenger vel ikke være så skarp for å finne ut det, men ser ikke heeelt relevansen i det? Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 " den som aldri har syndet, skal kaste den første stein....." Noen som skjønner HVOR JEG VIL HEN? KaiFred, du snakker som du aldri har kjørt over fartsgrensa, noe jeg nekter å tro er tilfelle. http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by vidlund " den som aldri har syndet, skal kaste den første stein....." Noen som skjønner HVOR JEG VIL HEN? KaiFred, du snakker som du aldri har kjørt over fartsgrensa, noe jeg nekter å tro er tilfelle. da tror jeg du må lese det jeg har skrevet en gang til... mener bare at man får som fortjent når man mister lappen pga idiotkjøring jeg. Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Helt enig med deg Vidlund!! Jeg skal i hvert fall være den første som innrømmer at jeg har hatt flaks som ikke har mista lappen (for fart) i de 5 årene jeg har kjørt. Ikke at jeg har kjørt gris, men det har da skjedd at jeg har kjørt for fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 du.. hør nå her.. jeg er i bunn og grunn enig med deg.. det er jo dumt å pushe grenser.. men du trenger jo ikke komme her og tro at du er en gud og aldri gjør feil.. ja, de flese har nok (og gjør det ennå) kjørt for fort av og til.. og det er nok mest flaks som har hindra i at purken har stoppa oss!! men du kan jo være en smule hyggli i alle fall da.. ikke komme her som en av moralens voktere.. et enkelt " kjipt det der.." hadde jo hvert nok! og til deg robert.. faen ta deg da mann.. du sku jo hit og svi gummi på gatebil du.. helvette da.. nå må jo jeg komme til bergen og hente deg og starion!! hehe :) (trenger man lappen for å kjøre på gatebil banen egentlig??) jeg tar bilen ned.. du kjører banen.. jeg tar bilen tilbake til bergen.. høres bra ut?? hehe (selv om det sikkert ender med at jeg oxo mister lappen..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by The cowboy du.. hør nå her.. jeg er i bunn og grunn enig med deg.. det er jo dumt å pushe grenser.. men du trenger jo ikke komme her og tro at du er en gud og aldri gjør feil.. men du kan jo være en smule hyggli i alle fall da.. ikke komme her som en av moralens voktere.. et enkelt " kjipt det der.." hadde jo hvert nok! jeg er ikke en gud som aldri gjør feil, det har man da aldri sagt ;) Hyggelig kan jeg også så klart være, men når man annonserer i full offentlighet hvor dum man har vært, så må man regne med å å høre sånt. Det mener nå jeg. og klart det er kjipt å miste lappen, men fullt fortjent var det :) Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 for å være litt positiv da, så er jeg enig med kinx: Robert, du var flink som ikke klaga på politiet her. De gjør jo bare jobben sin :) Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Politiet ser det eller ikke... leker politi selv jeg, har sirene med magnet osv :D Drit morro med den i hore strøket, skremme alle de latterlige taxi hore kundene:D :D Tror det er paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain om jeg blir tatt med egent blå lys på hehe:rolleyes: man trenger vel ikke være så skarp for å finne ut det, skjønner ikke relevansen med det da kan du ikke kjøre fort :D 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg