Roberto Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by vidlund Rar, den vennekretsen din da... Du er kanskje en grei kar, men like fullt rar:D Jaja. Lykke til Robert, du får si fra trenger du sjåførhjelp. Jeg har stasjonsvogn med hengerfeste og norges tøffeste takgrind:D Hehe, konge :) tiden som kommer, så :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Kjetilr politiet beslagla førerkortet til broren min i 4.5 mnd uten å ha noe som helst bevis.. protesterte og ente i retten etter 3 uker og politiet fikk rettens medhold til å beholde førerkortet til saken var ferdig etterforsket.. så etter en stund ble det rettsak og da viste det seg at politiet hadde falske bevis.. Var kun en person i politibilen, Police pilot hadde ikke vært ibruk den dagen i det hele tatt.. Hele saken besto av politiets fantasi, så broren min fikk igjen lappen.. i samme saken så beslagla de oxo bilen(sierra cosworth) for å teste motoreffekten, da de mente den måtte være ekstremt trimmet..:) Han skulle visst ha bilen min inn og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Robert Han skulle visst ha bilen min inn og.... syke folk.. tror en har 1000hk så fort en passerer 110.. huff.. om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Kaifred: Tror ihvertfall ikke han la det ut for at sånne drittsekker som deg skal provosere. Inleggene dine er jævli lite interessante, ihvertfall for meg. Det bare irriterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jeg ville holdt dette for meg selv jeg og ikke delt det meg "hele" Norge. Da må en regne med kommentarer - både positive og negative. De fleste av oss har vel engang - eller flere gjort oss fortjent til det tilsvarende, men vært heldige selv om få inrømmer det. Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jaja dette var jævla kjiipt, Robert! Bare til å gi en lyd så kommer Kurder og Co og henter deg. Må jo stille opp vettu;) Se det på den lyse siden. Du skal heller få slippe å burne opp bakdekkene dine på monte og starion som du tapte på fredagen;) :D :D :D :D :D Bare å gi en lyd:) ! 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 KaiFred: Du må virkelig være mors beste barn, først la du ut om at jeg burde miste lappen, få avskilta bilen og feite bøter for litt pirattaxikjøring, så skal du legge ut om hvordan folk fortjener å miste lappen på en plass det helt sikkert er latterlig lav fartsgrense. Blir rett og slett dårlig av sånne supermoralister som skal kritisere alt og alle for filleting!:mad: - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 jajajajajaja drit i KaiFred nå da. La han få mene hva han vil. Ikke la han bli et tema nå:mad: 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Er du med på leken, må du tåle KaiFred lol Neida. Surt som f. Tviler på du klarer å lure deg så veeldig unna den målingen.. Du skulle nok fortsatt for fullt istede for å slakke av .. :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 regner med at det er kipt å miste lappen ja, og det kjem sikkert eg også til å føle når eg sitter der med ein lapp mindre.. :p men, det hadde også vore min feil at eg mista den. Life goes on! -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Syns det begynner å bli veldig mye drittslenging her nå, må jo være lov til å si det man mener uten at man blir kalt for nerd, morsbestebarn, idiot, osv, blir veldig usaklig 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by trra Syns det begynner å bli veldig mye drittslenging her nå, må jo være lov til å si det man mener uten at man blir kalt for nerd, morsbestebarn, idiot, osv, blir veldig usaklig ta med drittsekk også da.... og speiderjente... hehe, godt jeg ikke tar meg nær av dette. aldri populært å ha synspunkter som strider med mengden og de tøffe gutta... men sånn er livet. kos dere videre med tråden. i'm out :rolleyes: Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Synd det der Robert:( Har hatt min del av flaks oppigjennom åra så jeg gidder ikke gi noen moralpreken. Lykke til videre i saken iallefall. Og la nå vær å kjør uten lappen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by The cowboy du.. hør nå her.. jeg er i bunn og grunn enig med deg.. det er jo dumt å pushe grenser.. men du trenger jo ikke komme her og tro at du er en gud og aldri gjør feil.. Alvorlige brudd på fartsgrensene er ikke det samme som å begå feil. :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jeg var veldig nære selv og miste lappen.. rundt 1 mnd etter at jeg fikk den.. Så jeg skjønner deg jævlig godt at dette er kjipt, kondolerer! Min Historie: Jeg hadde akkurat vært på TexBurger med 2 gode veninner av meg.. siste strekka hjem til dem er helt rett, men en 50 sone pga "tett bebyggelse" .. så jeg la meg i 3 gir og gasset på.. var vel rundt 100-110 når ene utbrøt "Ey, er ikke det politi?".. Jeg ble litt nervøs, men trodde hun bare kødda.. men i speilet så jeg plutselig en blå 405 som den i Taxi kjøre ut bak meg.. Kjørte inn første vei til høyre for og se om den fulgte etter, og det gjorde den! "Damn, faen nå røk lappen" tenkte jeg.. og ja det var purken.. Samtalen ble vel sånn: P: Du kjørte litt fort der ja.. M: Neh, var det så fort da? kanskje litt over? P: Var nok nærmere 100!? M: Nei det kan det da umulig være? Jeg kjører jo Jetta?! *smile* P: Hehe, joda.. ikke akkurat en sprek bil, men den klarer fint 100.. M: Ja, kanskje i frittfall *smile villt* P: Bare ta det med ro, vi fikk ikke målt deg.. vi ville bare advare deg! M: Okai! *lettelse deluxe* Etter det tok de alko test på meg, sjekket papirene mine og flørte litt med veninnene mine :P Men seff var ikke papirene mine i orden da, siden de påstod at reg avgiften ikke var betalt.. Og det var den.. Så jeg fikk nr demmes og 1 time på meg til og dra hjem og finne papirer og ringe dem :) Snilt gjort, så nå har jeg nr demmes.. :D invitere til fest :D:D :D :D Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg