Gå til innhold

Da var jeg uten lappen noen år...

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by Toyparts

Kjipt det der Robert, jeg mistet lappen selv for noen år siden (140km/h i 50 sone), og det finnes ikke noe kult i det hele tatt.

Trøsten er jo at biler ikke går bedre med lappen, jeg kjørte i 13 måneder uten, det er jo bare å pugge personalia:D :D :D

MVH Erik

Kjørte 100km\h i 50 sone og følte meg som en dust når jeg ble stoppa, det var jo generellt litt idioti.. men 140km\h? Det er sykt mye.. de fleste steder der det er 50 så er det en grunn til det faktisk.. :)

Mine 2 penger :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt vilt!!!

Kai Fred: En grunn til at jeg og andre er her på Bilforumet

er for og møte likesinnede.Her kan man prate om sin lidenskap, få tips og ellers alt annet man vil rundt bil, motorsport osv.

Jeg føler at du faller litt utenom der.

Dine meninger kan jeg få fra mamma eller noen andre som ikke skjønner hvorfor jeg kan stå helg ut og helg inn for og få ut noen ekstra hk, eller fin pusse fordi jeg bare må få det til og passe.

Du begynner med en moral preken!

Jeg har bare medfølelse!

Idiot kjøring sier du?

Er norske lover og regler så presise og rettferdige at så fort men bryter de har man gjort noe uforsvarlig?

Her i norge blir man kriminalisert hvis man bryter farts grensa, man blir likestilt med smuglere og volds dømte!Fy faen for noe piss! I danmark må man kjøre dobbelt så fort som tillat hastighet før man mister lappen,

Igjen står norge igjen i fortiden, med kai fred på side linjen som cheer leader!

At det og kjøre for fort blir sidestilt med idiot kjøring sier jo litt om deg!

Normalt respekterer jeg andres meninger, men når du yttrer din så upassende kunne jeg ikke dy meg.

Hvorfor er du her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer robert :( synd og surt og miste lappen... men, men er fort gjort hvis uløkka først er ute.. er jo lett å ligge "litt" over når veiforholdene byr seg frem :)

får håpe du slipper litt billig unna.

just my 2 cent

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg 100% enig med KaiFred. Det som er betenkelig er at det viser at politiet gjør en dårlig jobb når de skriver 140 og hastigheten skal ha vært rundt 150 mph.

Den straffen som passer best for sånn kjøring på offentlig vei er: Send ham til Jan Mayen for å dyrke tomater i friluft, når tomatene er modne kan han komme hjem, sånne trafikanter trenger vi ikke.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett; det er helt bak mål å presse grensene et sted med 50-sone, men i en tunnell med 2 adskilte kjørefelt, midt på natta!? Det er uansett ikke store skaden som skjer selv om man kjører rett i veggen; det blir ikke bråstopp = i værste fall taker man bilen og sklir en halv kilometer på taket, men det er så godt som umulig å daue med mindre man treffer en stolpe/søyle eller noe veldig solid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg aner svæært lite om omstendighetene rundt din situasjon Robert men:

ca 200km/t som er blitt antyda her i tråden, er ganske villt.

du flytter deg veldig langt pr sekund da. ca 55m faktisk.

100%kontroll har du aldri i den hastigheten.

Eg sei ikkje at eg aldri kjem til å kjøre i dei hastighetene, men slik som haldninga mi er no for tia, så trur eg ikkje det.

Er lei av å lese om folk som har drept seg sjølv/andre i trafikken.

Vil sjøl prøve så godt eg kan å ikkje bli ein del av den statistikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Jeg sier meg 100% enig med KaiFred. Det som er betenkelig er at det viser at politiet gjør en dårlig jobb når de skriver 140 og hastigheten skal ha vært rundt 150 mph.

Den straffen som passer best for sånn kjøring på offentlig vei er: Send ham til Jan Mayen for å dyrke tomater i friluft, når tomatene er modne kan han komme hjem, sånne trafikanter trenger vi ikke.

150mph... Er jo 240kmt det.. Noen som skryter på seg fart her?

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

140km/t i 50 sona. Nå burde jeg vel egentlig se stedet først, men det første som slår meg er at du nok ikke er den glupeste personen her i verden. 140km/t, med feilmargin, speedometer-feilvisning osv hadde du ihvertfall 160 på nåla.

Er bare så inderlig glad for at verstingene blir tatt nå og da.

Tror du burde sett stedet ann før du snakker for mye, dette var midt på natten 2 felts vei og ingen trafikk på stedet, mulig jeg ikke er den smarteste personen i verden, men gjort er gjort, og jeg har tatt min straff, og det står jeg for, regner med at du aldri gjør noe som er forbudt langs veiene

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Gikk fort for seg i natt... Purken kom inn på motorveien ved fløyfjellstunellen, og startet måling.. når de kom rundt svingen var jeg i enden... Problemet var at jeg ikke holdt gass videre... Så han tok meg igjen... Ajajaj... Speedometeret mitt bunner på litt over 3000rpm\120mph. Jeg kjørte den litt mer enn det kan man si.. tipper nærmere 150mph.... ¨

Begynte å le når jeg så målingen på under 140 da :)

Godtok ingenting, untatt at de tok lappen min. Kontakter advokat snart.. Hvilke muligheter har jeg?

Etter at du siterer dette på internett, og de sporer kontoen der tilbake til deg, så har du innrømmet det... jaja, du har => 0 sjangser :P

Lykke til med rågjengeriet :(

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaiFred

nei, ikke glem meg :)

jeg syns man må ta straffen som kommer etter egen dumhet ja!

Klart jeg hadde syns det var surt å miste lappen, men gjør jeg det

så forventer jeg ingen sympati fra mine venner. Ingen i min

vennekrets har syntes synd på de som har mista lappen... vi

ler av de og sier rett ut at det er fortjent. Så enkelt er det. Jeg

forventer samme behandling om jeg mister lappen...

faen så teit du e då! du må ha den dummeste vennekretsen ever.. kjipt uansett å miste lappen... å gå uten lappen må være for jævlig.. alle har kjørt så fort at de hadde mistet lappen en eller annen gang.. men det å bli tatt er surt.. derfor kondolerer vi til robert.. hvis du ikke liker at det blir sagt her inne.. at vi kondolerer.. så trenger du faen ikke si noe da.. drit i det! vi kondolerer... du synes han fortjener det... du trenger ikkje komme inn her å mase om det! fucku

jeeses.. hvis en av mine kompiser hadde ledd av meg da så hadde det klikka for meg.. det er for dumt å le av noen som mister lappen.. hvertfall hvis du kjenner personen.. hvis du kommer til å miste lappen så kommer sikkert ingen her inne til å le av deg.. de kommer til å kondolere de og.. for det er sånn "bilelskere" er.. det er fokkings drit og ikkje kunne kjøre bilen sin når en digger biler så mye.. og seff! som robert har! kule og raske biler.. seff gir han på.. hadde alle gjort det hvis de hadde hatt en grom amerikaner eller en feit starion..

anyways! Robert eg kondolerer som faen..! kom på en fest en dag så skal eg spante nokke øl på deg! ring meg hvis du skal kjøres! yodude

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by J-Unit

faen så teit du e då! du må ha den dummeste vennekretsen ever.. kjipt uansett å miste lappen... å gå uten lappen må være for jævlig.. alle har kjørt så fort at de hadde mistet lappen en eller annen gang.. men det å bli tatt er surt.. derfor kondolerer vi til robert.. hvis du ikke liker at det blir sagt her inne.. at vi kondolerer.. så trenger du faen ikke si noe da.. drit i det! vi kondolerer... du synes han fortjener det... du trenger ikkje komme inn her å mase om det! fucku

jeeses.. hvis en av mine kompiser hadde ledd av meg da så hadde det klikka for meg.. det er for dumt å le av noen som mister lappen.. hvertfall hvis du kjenner personen.. hvis du kommer til å miste lappen så kommer sikkert ingen her inne til å le av deg.. de kommer til å kondolere de og.. for det er sånn "bilelskere" er.. det er fokkings drit og ikkje kunne kjøre bilen sin når en digger biler så mye.. og seff! som robert har! kule og raske biler.. seff gir han på.. hadde alle gjort det hvis de hadde hatt en grom amerikaner eller en feit starion..

Er det rart mange dør i trafikken......

Men du har vel den kuleste vennekretsen, som synes det er tøft å råkjøre, og synes synd på vennen hver gang han måker med seg en barnehage i fylla.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by J-Unit

anyways! Robert eg kondolerer som faen..! kom på en fest en dag så skal eg spante nokke øl på deg! ring meg hvis du skal kjøres! yodude

Slik folkens oppfører mine venner seg. :D

Øyvind H. hadde vel ikke kjent meg lenger tenker jeg:)

PS- J-unit, jeg trenger sjåfør klokken 7 til jobb og halv 4 hjem igjen, så må jeg.. ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Er det rart mange dør i trafikken......

Men du har vel den kuleste vennekretsen, som synes det er tøft å råkjøre, og synes synd på vennen hver gang han måker med seg en barnehage i fylla.

Jeg inrømmer det.. jeg hadde 18 i promille forbi barnehagen inni tunellen med unger som løp rundt midt på natten inni der... :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår