MercedesW124 Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Takk :D Må legge ut prosjektet her da :D Ja, da ble det en MB 230E 88' mod :D Tråd om bilen kommer i signaturen snart! MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Ja, da ble det en MB 230E 88' mod :DTråd om bilen kommer i signaturen snart! Kult, så blei det bil på deg og :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Blir ingen mekking i helga, blir borte fra i morgon til Søndag.. :) Får heller ta det igjen neste helg :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Kult, så blei det bil på deg og :D Her er det: http://www.bilforumet.no/e-klassen/259554-mercedes-benz-230e-w124-1988-mod.html MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Her er det: http://www.bilforumet.no/e-klassen/259554-mercedes-benz-230e-w124-1988-mod.html Ja, var innom, ser ut som du har litt rust og sette tenna i.. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Ja, var innom, ser ut som du har litt rust og sette tenna i.. :D Tja.... Har sett W24 med mer rust da :D Når jeg er ferdig med bilen kommer den til å se sånn ut: Haha, neida, skal ikke se sånn ut, skal heller ha 94 mod utseende! MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Skal bare male og stelle den (som og rense innsuget og pusse gassspjeldet) i første omgang. Har litt lyst og borre den til 2.5 liter men det blir ikkje i denne omgang. Tar det når eg har sveist all rust og gått over bremsene :) :D trenger ikke og borre for og få 2,5l. skifte bare veiva! :-) bra ståpå vilje!!! Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 (endret) Tja.... Har sett W24 med mer rust da :D Når jeg er ferdig med bilen kommer den til å se sånn ut: Haha, neida, skal ikke se sånn ut, skal heller ha 94 mod utseende! OY, no blei eg litt bekymra her..:ahahahhaha: Men blir sikkert knallbra den bilen din med litt jobb :D Endret September 26, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 trenger ikke og borre for og få 2,5l. skifte bare veiva! :-) bra ståpå vilje!!! Jøss, bare veiva? :D Da hørres ikkje så gale ut.. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 bytte t pentaveiv så har du 2,5l :-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 bytte t pentaveiv så har du 2,5l :-) Så da øker sylingervolumet til 2,5 når du bytter veiva? Er den veiva tjukkare då eller? :) :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Fant ut eg måtte ut og jobba litt i dag :) Renska litt motorrom på Stasjonsvogna og renska litt ledningsnett i delebilen. Nesten ute no, må bare løsna ledningane på vindusviskermotoren så kommer ledningsnettet ut. Har laga ein tråd på 700-serieforumet her på Bilforumet, der eg spør om eg må bytta heila ledningsnettet i bilen, eller bare motorrommet..? Nokre kontaktar passa ikkje over, så eg må forska litt meir.. :) Spagetti :D :D Snart klart for sliping og sveising :) Litt hjernetrim på gang.. :D :) Kontaktene er ulike. Den med minst kontakter på er orginale i bilen, mens den til med flest kommer frå delebilen.. Så er litt usikker her.. Ser det ikkje så godt, men den uten den kvite kontakten er frå delebilen som sagt. 1. Stk. Nymalt motorblokk. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 tror det er bare lengre slaglengde, skal høre med kompisen min, han hadde 2.8l 16v med turbo, rekkefirer. 465hester på hjula, va arti og sitte på ja!! hehe fikk lyst og male blokka mi jeg og nå!! stå på!! blir inspirert! :-) Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 tror det er bare lengre slaglengde, skal høre med kompisen min, han hadde 2.8l 16v med turbo, rekkefirer. 465hester på hjula, va arti og sitte på ja!! hehe fikk lyst og male blokka mi jeg og nå!! stå på!! blir inspirert! :-) Hehe, Okei :D :D Kult at du blir inspirert! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 en må inspirere hverandre vettu!! har lite penger for tiden da jeg går på nav så ting tar litt tid da vettu ;-) men koser meg masse når jeg småpusler med volvon min! monterte defa-anlegg idag og det var faktisk arti! hehe... du kan legge meg til facebook om du vil :-) kai arne berg. Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg