Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fekk gjort litt i dag og :D

Fyste eg gjorde var og ta ut radiatorslangane igjen, for pappen kom med 6 nye slangeklemmer som eg skulle få. :D Så når da var ferdig skrudde eg ut bånda som held bensintanken på plass og malte dei med bengalakk :D

Så heiv eg i batteriet på gøy bare for og sjå om motoren gjekk rundt, men einaste så kom var alt av lys og elektriske inni bilen. :) Men eg har ikkje kobla til dynamoen, kan dette være nok til at ikkje motoren reagerer på tenninga?

Bilder:

262p5e1.jpg

Kom seg i motorrom med nye slangeklemmer :D

w71xu.jpg

28v7lvb.jpg

2rf6kas.jpg

155o12b.jpg

Sånn ser interiøret mitt ut for tida. Tenningshjernen ligge på golvet.....

351zame.jpg

Alt av lys ser ut til og fungere. :D

2a0l5xi.jpg

Ledningsnett B230K m.m.

jff9fc.jpg

Malt med bengalakk :D

30jhhfn.jpg

m7xaw3.jpg

Kommentarer er gøy! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje mykje som skjer nå nei. :D

Men har fjerna litt rust oppi der med bensintanken og begynt på bytte av reguleringsventil for varmeapparatet. :)

Idag begynte det og snø:

es3os5.jpg

2u3zd3r.jpg

Litt maling:

2mzcjk9.jpg

2e2mcl3.jpg

2iqhlc2.jpg

1ig85e.jpg

Skulle også koble opp bensinpumpa under bilen, men den eine er rundstift og den eine er flatstift. Men eg skal gjøre om rundstiften til flatstift så går det nok så bra atte :D

2iup73k.jpg

Bytta også reguleringsventil då den gamle ganske sikkert er grunnen til alt vatne inni bilen når eg kjøpte den.. :)

Kommentarer er gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er vel nesten rustfri også da :D Bare en liten rustflekk på høyre bakskjerm igjen, !! Canon1000D015-2.jpg:disco

Hehe, flott det :D Fikser det der med litt sandblåsing og litt lakk :D Eg e ferdig med sveising i golvet og i motorrommet, men har fremdeles masse rust igjen ved bakakslingen og reservehjulsbrønnen :( Men når bilen går er planen og ta ned bakakselen og sveise rusta der :D

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår