crazyclomp Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Dette her blir najs! :D Er ikke hver dag jeg får betalt for å lese tråden din (a) Lite å gjøre på jobb ikveld :lol: Tråden din får meg til å klø i fingrene etter å begynne på min egen. Med USA-Front :D :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 (endret) Dette her blir najs! :DEr ikke hver dag jeg får betalt for å lese tråden din (a) Lite å gjøre på jobb ikveld :lol: Tråden din får meg til å klø i fingrene etter å begynne på min egen. Med USA-Front :D :) Ja, blir ikkje så gæærn't! :D Ikkje gale og få betalt for å lese på Bilforumet.no :D :D Blir sikkert værst den bilen din og med tida, blir jo grom med USA-front! :) Endret Desember 9, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Sikler litt på å lakke den svart :p Og vurderer matt svart, men det er litt mer sedan stil i mitt hode :D Vi får se hva som skjer med tiden. Planene er svart med masse lys :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Sikler litt på å lakke den svart :p Og vurderer matt svart, men det er litt mer sedan stil i mitt hode :D Vi får se hva som skjer med tiden. Planene er svart med masse lys :) Nei, ikkje svart! Heller blå, eller ein gråfarge, for svarte 740'er er det så mange av.. :) Sku hatt to 1000-metringar inni grillen du og da, og grøftelys :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Ja, jo, men vet ikke helt jeg :P Svart langtaker med usa front er DIGG :D Tusenmetere fra hella blir det bak grillen. Grøftelys har jeg jo fra før av :p Muligens jeg mekker parklys i alle lyktene? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 (endret) Ja, jo, men vet ikke helt jeg :P Svart langtaker med usa front er DIGG :DTusenmetere fra hella blir det bak grillen. Grøftelys har jeg jo fra før av :p Muligens jeg mekker parklys i alle lyktene? :D Men du må jo avgjøre sjøl om du vil ha svart eller ikkje, eg bare seier mi meining :D Stemmer, du har jo grøftelys! :D Blir jo værst med parklys i alle lyktene, men då må du sikkert kjøpe deg større dynamo for og kompansere med det store strømforbruket :) Endret Desember 10, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Vi får se hva det blir til, men mørk skal den bli :D Ja, må nok ha en større dynamo der ja :D For lys skal det være masse av. Det er fett! :) Og anlegg i tillegg. så org. blir for lite :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Vi får se hva det blir til, men mørk skal den bli :DJa, må nok ha en større dynamo der ja :D For lys skal det være masse av. Det er fett! :) Og anlegg i tillegg. så org. blir for lite :D Mørk farge er alltid fett! :D Trur eg skal lakkere min opp i org. farge :D Er jo mulighet for og legge opp til batteri på begge sider i motorrom. Har vertfall sitt noko sånt i andre 740'er med fett anlegg :D Men 740'en din blir sikkert fet den med tida :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 mange som legger ekstra batterier i reservehjulsbrønnen, og bygger anlegg over :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 mange som legger ekstra batterier i reservehjulsbrønnen, og bygger anlegg over :) Ja, stemmer det :D Er jo plass der for fleire batteri, blir vell at eg og lager det til slik :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 ofte moped(?)batterier? er vertfall småe batterier http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 ofte moped(?)batterier? er vertfall småe batterier Mopedbatterier? Har aldri eg høyrt om :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Har vore optatt i heila dag, og når eg var ferdig fant eg ut at da ikkje va nåke vits i å hiva på seg arbeidsklena og gå ut å skru, så derfor gjekk eg heller ut og tok heller nåken bilder frå garasjen slik bilen står no :D Lakka lista under blinklyset slik at deg går i ett med hovedlykta :D Spelaren min, funker fett den. :) Fått på plass bensinpumpereleèt. :D Ikkje noko diesel her nei! :) Slik står den nå. :D Det vokser skog i bilen min! :D Karosseri ikkje gått så gæli langt, men F-motoren er jo gått 410.000 km :D Kommentarer er gøy! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 motoren har gått temmelig langt ja! : D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 motoren har gått temmelig langt ja! : D Det som er tingen er at motoren ikke bærer preg av det unntatt at ventilene tikker når den er kald :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg