Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare ta den tida du trenger du! :) Du har ikke bruk for senkesett enda da så ;) Men, selvsagt, om du får tak i, så er jo det knall! :D

Enig der. :) Er faktisk 4 år, snart 3 år, til eg får lappen så. :D

Men eg lover, senkesett kommer når lommeboka tillater det! :)

Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, hehe :) Bilen min var ferdig senka når jeg fikk den, men ennå ikke lav nok ;)

Men, lurt å spare opp til f.eks tuv godkjente coilovers :) hehe

Har jo planer om å få godkjent senkesettet i vognkortet, så må vell kjøpe med TUV-papirer. :D

Endret av 740Bjørn
Trykkleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mente de, 69,- for 4 stk. *Juksesenk* :D Du postet innlegget ditt kl 22.22 :D

Stemmer, har sett dei i katalogen. Egentlig litt genialt med juksesenk og da. :D

Står at du skal ha to på hver spiralfjær, men lønner seg sikkert meir det enn å kjøpe heilt nytt senkesett med papirer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje mykje som skjer her om dagen, untatt at jeg bruker bensin! :D

Til helga blir det forhåpentleg vask, men er litt usikkert nå som det er blitt kjøligere igjen. :)

Ellers blir det snart lakkering av hjørne på førerdør og bak over hjulbuen på venstre side. Da er bilen grei lakkmessig, så blir det rubbing til sommaren igjen. :)

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår