MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 35 sider er litt og lese :D Min tråd har bare 12 sider, men det skjer lite her for tida :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo/264 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 ja, det tok sin tid. Men når historielæreren din begynner å bable gikk tankene mine på andre ting:P så begynte jeg å lese denne;) synes det var interessant;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 35 sider er litt og lese :D Min tråd har bare 12 sider, men det skjer lite her for tida :D Hehe, er endel. :D Bare å finna noko å gjera da, så kommer du med oppdatering! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 ja, det tok sin tid. Men når historielæreren din begynner å bable gikk tankene mine på andre ting:P så begynte jeg å lese denne;) synes det var interessant;) Hehehe! :D Mykje godt stoff på disse sidene her! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hehe, er endel. :DBare å finna noko å gjera da, så kommer du med oppdatering! :D Ja.... Men er litt på kanten om jeg skal beholde bilen, eller selge og kjøpe en ny 124. Har lagt ut anonnse på MB Entusiastklubb sitt forum, men ingen interesserte ennå. Kanskje litt høy pris, men skrev da "åpen for bud"....... MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja.... Men er litt på kanten om jeg skal beholde bilen, eller selge og kjøpe en ny 124. Har lagt ut anonnse på MB Entusiastklubb sitt forum, men ingen interesserte ennå. Kanskje litt høy pris, men skrev da "åpen for bud"....... Syntest du burde beholde den etter allt arbeidet du har lagt i den. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Syntest du burde beholde den etter allt arbeidet du har lagt i den. :) Nja...... Satt på andre felger og fikset litt rust :D. Gå inn i tråden min på siste side og se på siste inlegg :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Nja...... Satt på andre felger og fikset litt rust :D. Gå inn i tråden min på siste side og se på siste inlegg :D Eg veit, men syntest bilen din er rå eg! :D Syntest du skulle beholde den, men det må du jo velge sjøl! :D Er det mangel på arbeid som gjør at du vil selge den og heller kjøpe ett større opppussingsobjekt? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Eg veit, men syntest bilen din er rå eg! :D Syntest du skulle beholde den, men det må du jo velge sjøl! :D Er det mangel på arbeid som gjør at du vil selge den og heller kjøpe ett større opppussingsobjekt? :) Nei...Tenkte meg en som var litt nyere.. 94 modell kanskje ? Er så stor jobb og bygge 88 mod om til 94 mod. Kanskje funnet en litt mer strøken i hvit. Hvit 124 er min favoritt, rett foran svart og sølv :D. Så du bilen min på google maps? MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Nei...Tenkte meg en som var litt nyere.. 94 modell kanskje ? Er så stor jobb og bygge 88 mod om til 94 mod. Kanskje funnet en litt mer strøken i hvit. Hvit 124 er min favoritt, rett foran svart og sølv :D. Så du bilen min på google maps? Okey, nyere bil, da forstår eg. :) Haha, ja, så den! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Okey, nyere bil, da forstår eg. :)Haha, ja, så den! :D Fiine gamle rustne bilen :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Du trenger vel ikke et til prosjekt ? :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Du trenger vel ikke et til prosjekt ? :D Oi, nei det har eg ikkje verken penger eller tid til. :) Får sjå til sommeren om eg kanskje kjøper noko morsomt og selger det når sommeren er slutt! :D Har nesten allerede fått meg sommerjobb så eventuelle oppgraderinger av Volvoen er i sikte. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Fikk nettop mail av en fra MB Entusiastkubb. Han var kanskje interessert i og kjøpe bilen min :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 (endret) Har jobba litt på bilen i dag! :D Fekk splitta kabelstrømpa til el. vinduene for den var morken og tok litt elektrikertape og la opp ny strømpe, så la eg opp høgtalerkabler på el. vindusledningsnettet inni døra, så nå er det bare å trekke kablene, og montere det ledningnsettet som er inni bilen pluss ledningsnettet som går til sikringsboks og den andre vindusheisen. :D Vindusheismotoren er også montert. Var lagt opp fester til denne i døra fra før av. Bilder: Slik står den nå! :) Bare å trekke ledninger nå. :D Resten av ledningsnett og vindusheismotor for førerdøra. :) Dørpanelet mitt, ikkje mykje fint nei. Ikkje bra, dette blir erstatta med dørtrekket fra delebilen heldigvis. :D Kommentarer er gøy! Endret Februar 24, 2011 av 740Bjørn Trykkfeil Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg