Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så ut som det ble greit det der.;) men ser du må få på ett senkesett, du må jo få høydeskrekk av og sitte i bilen.. hehe :D

Ja, funker fjell gjør det også. :) Ja, det er mange som maser om at eg burde kjøpe meg senkesett til bilen, men kan sei med ein gong at det blir ihvertfall ikkje endo. Må få gjort alt det nødvendige på bilen før eg begynner å koste på den for alvor. :)

Har fått laga ein liten snutt i dag, skal mekke sammen ein liten oppdatering nå snart, så då ska dåke få sjå! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i kjøring og musikkspilling i dag, men har også fått satt ein liten finpuss på diverse interiørdetaljer. Fekk blandt anna satt på stoffpanelene som er inni dørtrekkene igjen. :)

Har også tatt meg tid til å lage ein liten snutt med video fra anlegget. :D Opptakene er gjort med iPod, som er ganske genialt for der kan du laste videoen rett opp på Youtube og då kan den bli publisert ganske fort. :) Overraskende god lydkvalitet på opptakene fra iPoden var det også. :D

http://www.youtube.com/watch?v=O5g5SC4TLKI

Pluss eit lite stemningsbilde:

34gpzso.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der! Ikke så værst lyd heller :) Men, du får ikke gjemt kablene under teppet da? Også, bare lager du et lite hull i teppet, for å dra kablene igjennom der? :) Hadde vært litt penere kanskje :) Men for all del, ser jo bra ut slik som det er også ;) Bare en lite ide. hehe

Blei ikkje så gale trur eg nei. :D Har planer om å gjøre akuratt det du sier, men skal få rydda skikkelig opp i bagasjerommet før det skjer. :) :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaska bilen i dag, men på grunn av tørt vær så blei den ganske støvete igjen etter ein liten kjøretur. Får ta ein vask igjen neste helg. :D

Måtte utnytte det varme været i dag, så måtte som sagt ta ein liten vask av bilen. :)

Legger ut nokre bilder sjølv om bilen er støvete:

358s46o.jpg

mv20cy.jpg

r0qelh.jpg

4zz3sw.jpg

b707bm.jpg

Kommentarer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår