740Bjørn Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hallo. Begynner og bli lengesio forrige oppdatering, men her er kommer vertfall ein ny oppdatering. Har begynt og plukke ut motoren i stasjonsvogna no. Bare motorfestene og hekte den av girkassa, så er den klar for og bli heist ut. :D Bilder: :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Tøft Prosjekt!! Følger med her! Jeg er også 13 år og skal snart kjøpe min første bil :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Tøft Prosjekt!! Følger med her! Jeg er også 13 år og skal snart kjøpe min første bil :D Takk :D Må legge ut prosjektet her da :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Lite som skjer for tida, prøver mest og mekke i helgene når eg jobber mykje med skulen i vekene. :D Skal leige meg taljer til helga, så får sjå om eg ikkje heiser ut motoren då. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Takk :D Må legge ut prosjektet her da :D Ja, skal legge ut prosjektet :) Men må først kjøpe en bil da :D Var og så på en E23 728i i dag, men det var IKKE noe å ha! MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Ja, skal legge ut prosjektet :)Men må først kjøpe en bil da :D Var og så på en E23 728i i dag, men det var IKKE noe å ha! Hehe.. :D Må nesten foreslå volvo da, veldig lettskrudde biler.. :) :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Hehe.. :D Må nesten foreslå volvo da, veldig lettskrudde biler.. :) :D Har sett på volvo, men sitter bare her og venter på det beste kjøpet (Har også veldig lyst på en w124) :) MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Har sett på volvo, men sitter bare her og venter på det beste kjøpet (Har også veldig lyst på en w124) :) Hehe, ja det kan jo bli bra :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Blei ingen heising i dag, fekk ikkje tid.. :) Men eg gjore litt fordi, eg gjekk over motoren med whitesprite, så no e den heilt klar for lakk, skal bare gå over den først med eit lite lag med grov-avfetting. :) :D Ellers så har eg vaska olje og drit av toppen min, så den blei grå igjen. Så når motoren blir rød så blir dette veldig bra :) Skal lakkere topplokket svart og orange med blanke bokstaver. :D Men veit ikkje heilt korleis eg skal få bokstavene blanke etter litt lakk, men det får eg ta seinare. :) Men satser på at eg heiser motoren ut i morgon, viss da ikkje komme noko i veien. :) Har ikkje gjort noko meir i motorrom enn og sleppe ned eksosen og fjerna litt ledningsnett. :) Det var alt for i dag. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Blir bra, men lakke toppen svart og orange? Ville droppet orange var jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Blir bra, men lakke toppen svart og orange? Ville droppet orange var jeg deg. Blir kanskje litt harry, men eg har sett mange andre gjera da, så eg trur eg ska ha an orange.. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 tøøft med "mindre årige" som legger ut prosjekttråder da :D hehe, jeg liker ikke volvo, men denna ser fin ut ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 tøøft med "mindre årige" som legger ut prosjekttråder da :Dhehe, jeg liker ikke volvo, men denna ser fin ut ;) Hehe, takker :D Prøver og gjera mitt beste :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 hehe, bra det da:D prøver det samme jeg også ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 I dag blei motoren heist ut i frå Stasjonsvogno, og blei med ein gong satt i delebilen, bare for oppbevaring. :) Så etter motoren var heist ut og eg rydda meg ferdig, skulle eg maskere motoren som skal inn. Og det var ein ordentlig drittjobb for teipen hang ikkje og eg måtte teipe på mange lag med stålteip for og få det nokonlunde. Men det blei bra til slutt og eg lakkerte og boksen rakk akuratt eit passe tjukt lag over heile motoren. Blei veldig fornøgd og da skal bli endo bedre når lag nr. 2 kjem. :D :D Bilder etter dagens arbeid: Her var det tomt gitt... Lot bare servoen henga, skal ha dynamoen og servoen på samma sida når eg montere da saman igjen... Hol som ska sveisast :D Nesten nytt faktisk :) :D Min nymalte motorblokk!! :) Det var alt for denne gang.. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg