Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Sio eg ikkje kom med oppdatering i går, så får eg laga ein stor oppdatering i dag. :D :D

I går så starta eg på ledningsnettet og gjorde klar servohjulet og reimhjulet for litt maling. Var det eg rakk før eg tok kveld.

I dag har eg malt reimhjulet og servohjulet med litt sølvmaling, og montert resten av ledningsnettet. Og så har eg montert innsuget. :D

Har og lakka eksosmanifolden med varmelakk, synst det blei knallbra. :D :D

Bilder:

241sftv.jpg

i2822g.jpg

2yuyo1w.jpg

6jhmbc.jpg

wbtq0w.jpg

othht2.jpg

2hgbe6p.jpg

wvq05z.jpg

25f7xiv.jpg

rh75g0.jpg

9lbsww.jpg

2hfswaq.jpg

Blir kanskje litt jobbing i morgon og :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lite med kommentarer her :o

Du gjør en bra jobb! :) Blir inspirert av det du gjør, men stoppet av alle tingene som må gjøres før jeg kan jobbe på min egen :D

Ikkje så mykje aktivitet innen kommentarer her nei..

Blir sikkert kjempebra den bilen din og med litt jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjenom hel tråden din her nå:) Du har en utrolig stå på vilje til å være så ung:) lykke til vidre:) Har ikke vurdert 940 front eller 960 front på den da? å 940 intreør?:)

Takk :D Vurderer sterkt 940 front, men lommeboka til ein 14-åring er ikkje alltid like full, men bare vent, det skal noko komma! :)

Har også lyst på skinn eller delsinninteriør og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og skrudde litt i går kveld, i dag har eg bare vore lat og ikkje gjort noko :)

Malte over litt rust under bilen med hammeriten, håper bare ikkje samme reaksjon skjer når eg skal ha tectyl på hammeriten, som med hammerite og arcanol. Men trur da ska gå bra :D

11vkvu1.jpg

2aanh44.jpg

2a64chz.jpg

zx71pf.jpg

33nfcy9.jpg

v6kg1v.jpg

Lite hol på rammo igjen, men da fiksast fort. :D

jpzd40.jpg

Fin høyde på den bak nå når den er jekka opp framme, men vil ha den enda lavere når den skal kjøpast senkesett :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår