740Bjørn Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 tror jeg også må begynne og demontere mer av delebilen, sånn som motor xD Er jo gøy og demontere på delebil, er ikkje så nøye om ting blir ødelagt liksom :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 dreiv å skjøt på delebilen med luftgevær istad :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 dreiv å skjøt på delebilen med luftgevær istad :D Eit av mange bruksområde til ein delebil, blink :partyon: :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Eit av mange bruksområde til ein delebil, blink :partyon: :D :thumb MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bændik1988 Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 For å få ut kun armaturet kommer du til i bagasjerommet , vekk med gulvet så dukker det opp ei påskrudd luke rett bak venstre baksete så er tankarmaturet under der :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 For å få ut kun armaturet kommer du til i bagasjerommet , vekk med gulvet så dukker det opp ei påskrudd luke rett bak venstre baksete så er tankarmaturet under der :) Eg veit da, men eg skal ut med heile tanken for og få ut ein bensinledning. Så då gidd eg ikkje ta ut armaturet før eg heiser ned tanken. :D Er jo liksom litt enklare og få ut armaturet når tanken er nede :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Fekk ut bensintanken, armaturet og bensinslangen fra tanken og til pumpa i dag :D Kjekt med hammer og sag, var bare og vri det laust, så kom tanken ned. :) Så etter eg fekk ut tankarmaturet og ledningen så gjekk eg laus på varmeapparatet. Skal flytte over motstandene og reguleringsventilen. Reguleringsventilen lekker på prosjektbilen og varmen fungerer bare på full guff. :) Bensinledningen som går i fra tanken til pumpa under bilen. :D Armaturet. Blir nok å lage ny topp på armaturet, armaturet uten pumpe og filter koster 2000 kr. på Bcb damndamn Ledningsnettet til pumpa under bilen :D Tomt gitt.. Varmeapparatet :D Tenkte skulle ha meg ein tur til ut i dag, så kommer kanskje ein til oppdatering. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Gjekk ut etter middag og demonterte dørene. :D Tok ut el. vindusheisane og låsane, låsane i prosjektbilen er fastrusta så tenkte eg skulle flytte over låsane frå delebilen til prosjektbilen :D El. vindusheisane skal også over i prosjektbilen :D Tomt gitt.. :D Låsane eg ska bruka :) Tomt her og ;) Ruteheis nr. 1 :) Ruteheis nr. 2 :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Tok eit strøk med bengalakk i motorrommet i dag. :D Blei ikkje heilt samme fargen, men pytt pytt. :D Nokon bilder av delebilen på forespørsel: Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Litt av et prosjekt du driver med du og altså... Må si meg virkelig imponert over at en 14-årings kan såpass. Går ut ifra at planen er å få bilen hel å strøken etterhvert? Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Litt av et prosjekt du driver med du og altså... Må si meg virkelig imponert over at en 14-årings kan såpass. Går ut ifra at planen er å få bilen hel å strøken etterhvert? Takk og Takk :D Denne bilen skal bli både hel og strøken med tida.. Men ting tar tid :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Blei ikkje mykje jobbing på meg i helgo. Var vekke frå Fredag til Søndag. Men på Torsdag fekk eg satt i radiatoren, vifta og 1000-metringane. Kommer nokre bilder her: :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 (endret) Har montert front og bensinpumpe nå :) Det som gjenstår er: *Ut med bensitank for montering av ny bensinledning. *Bytte reguleringsventilen på varmeapparatet. *Sette på radiatorslangane. *Sjekke at bensinpumpa fungerer. *Prøvestarte! :D Kommentarer er alltid gøy :D Endret November 30, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 denne blir jo HELMAKS! :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 denne blir jo HELMAKS! :D Morsomt å høre! Takk :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg