Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner og bli ei stunds sia siste oppdatering her, og ting har absolutt ikkje stått stille! :D

Har tectylert under bilen ved bensintanken og montert bensintankbånda, blei 1000 gongar bedre bare med litt maling på dei! :D :)

Har montert ferdig varmereguleringsventilen og montert resten av kjølesystemet. Mangler bare å fylle på vatn og kjølevæske nå! :)

Har også montert gasswire, luftfilterboks, luftfilterslange, lambdasonde og bensinrør bak til tanken :D Så dei einaste som manglar no, er og lodde ein kabel i tankarmaturet og montere bensintanken når det er gjort. Da er vi klare for oppstart. :D

Har planar om og filme denne oppstarten også. Er veldig spent på om alt vil fungere! :D :) :thumb

Bilder:

2z3pf0m.jpg

Blei bra med litt tectyl. :D :thumb

3127b14.jpg

28hdisp.jpg

Kontakten på ledningen som går fra tankpumpe til kontakt inni reservehjulsbrønnen bak. :)

4v4bcp.jpg

Slik ser det ut framme. :D

2saii4y.jpg

Luftfilterslangen ser heilt for****** ut! :ahahahhaha::ahahahhaha: Trur det har vore tett luftfilter på den andre bilen slik at slangen har trukke seg sammen og blitt heilt bøg.

315h2qs.jpg

qzhyty.jpg

261emo2.jpg

Gasswire montert! :D

3509b0w.jpg

riyn21.jpg

504bac.jpg

Nysveist armatur! :D

28qvxud.jpg

2w70sw3.jpg

Slik står bilen og støver :)

2crvq6v.jpg

euhd0h.jpg

35828e9.jpg

Har kjøpt meg nye gummiputer som eg skal montere etter eg har sandblåst og malt ramma og malt pumpa :D

Kommentarer er alltid gøy! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg jobba med og få bilen klar til oppstart.

Har lodda kontaktane i armaturet, lodda på plass jordingane og fått på plass bensintanken og bilen av bukken. :D

Så fant eg fram nokre gamle slangeklemmer som eg satt på luftfilterslangen. :D

Monterte så kabelen til bensinpumpa under bilen, måtte skøyte på to rundstiftkoblinger, for at det skulle passe. :D

Så gjekk eg i gong med og forlenge kablene som skulle på dynamoen, men da blei så kaldt på beino at eg gjekk inn. :D

Ser for meg at eg gjer den heilt ferdig i morgon og starter den på Torsdag :)

Bilder:

w7ohac.jpg

Sånn står bilen nå. :D

t6tt07.jpg

Begynner og likna noko i motorrommet nå! :D

fmifwi.jpg

Dei to kablene som skal på dynamoen. :)

20u7txc.jpg

Skøyta og teipa sammen kablene som skal på bensinpumpa. :)

2qi5qx0.jpg

Tanken på plass! :D

2dtdtn9.jpg

Prøvde og bytte over varmeapparatmotstandene, men dei er visst ulike. :(

Kommentarer er gøy!

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg gjort dei siste forberedelsane før oppstart i morgon! :D

Det eg har gjort i dag er lagt opp ledninger fra starteren til dynamoen. Blei bra det trur eg, men var eit trangt og knøvlete arbeid, men det gjekk bra til slutt. Blei ikkje ferdig, men eg får ordna resten i morgon før oppstart.

Så monterte eg slangane på tankarmaturet og malte overflata der med rustbeskyttelse. :)

Så reingjorde eg vakuumpumpa og ramma og la eit lag med maling på, slik at det blei riktig så bra! :)

Så, kort sagt, er det å montere vakuumpumpa, ramma som den står på og koble opp resten av dynamoen! :D

Og fylle bensin og kjølevæske såklart :)

hrdggn.jpg

Tankarmaturet. :D

2ujoz76.jpg

Lite heilhetsbilde! :D

2sajj9s.jpg

Her starter kabelen...

iqdf87.jpg

...Går ned under her...

2w6rnnt.jpg

...Og kommer opp her! :D Mangler bare og kutte den veldig lange kabelen og sette på kabelsko. :)

219p1tt.jpg

Ramma som vakuumpumpa skal henge på. :)

oi9b0j.jpg

n47z4.jpg

Pumpa :)

iegefa.jpg

Så er det og sette i slike og montere pumpa i morgon. :D

Kommentarer er gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår