740Bjørn Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei og Hå. Blei desverre ingen oppstart i dag. Har vore alt for opptatt med julestria osb. Blir vell enten oppstart på Lørdag eller Søndag eller ein annan dag i juleferien! :) Lover og komme sterkt tilbake med ny oppdatering om oppstarten! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 God jul, alle sammen! :D :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 god jul til deg også! :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 god jul til deg også! :D Takk, takk! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Blei ikkje noko av oppstarten i helga heller, er jo jul enda så har mykje og gjer på som ikkje anngår bil! :) Men nå har eg montert vakuumpumpa og fyllt på kjølevann. Men fekk ikkje fyllt på all kjølevæska da vatnet ikkje får sirkulert så lenge vatnpumpa ikkje går rundt, men får etterfylle når motoren går. :) Så da er det bare og fylle bensin og så er det klart for oppstart! :D Bilder: Vakuumpumpa montert. Fyllt på litt vatn. :) Ganske fullt på ekspansjonstanken men dette ordner seg når motoren og vasspumpa går. :) Kommnetarer er gøy! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Ingen suksess under oppstarten i dag. Det starta med at bilen bare chinnet og ikkje fekk bensin, så såg eg på bensinpumpereleet og sikringen. Fekk ikkje straum. Så fant eg ut at coilen var feilkobla, så bytta eg om koblingane, då fekk coilen straum. Så opna eg hurtigkoblingen inni dasjbordet venstre side og fant ut at ledningen frå coilen slutta her slik at det ikkje kom fram straum til bensinpumpereleet og sikringen, så blir nødt og bytte heile ledningsnettet inni bilen også :( Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 (endret) Post nummer 401! :D Ikkje værst! :D Begynte å sjå litt på ledningsnettet i delebilen i kveld, ser ut til å vere ein smal sak og bytte ut. Alt henger sammen og varmeapparatet er jo fjerna slik at det bare er å klippe stripsene og rive ut ledningsnettet sammen med sikringsboksen! :D Hurtigkobling høgre side. :) Som sagt bare og klippe stripsene så skal det komme ut! :D Bare eit lite innlegg for kvelden, kommentarer er jo alltid gøy. :D Endret Desember 28, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 kan du ta el nettet fra delebilen da? http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 (endret) kan du ta el nettet fra delebilen da? Ja, må det om el. nettet i prosjektbilen skal bli skikkelig, vil unngå for mykje klipp og lim i det står i prosjektbilen. :) Er bare og rive det ut og montere det i prosjektbilen :) Endret Desember 28, 2010 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 I dag har eg brukt heile dagen på bytte av ledningsnett! :D Fått gjort ganske masse på ein dag. Har reve ut ledningsnettet frå delebilen og satt det i prosjektbilen på under ein dag! :D Sjekka at motoren gjekk rundt og det gjorde den så i morgon blir det kanskje oppstart! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Motoren før-nå! :D Før! :D Etter! :D Bare la disse ut på gøy. :) Kommentarer er gøy! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Nå går bilen! :D Fekk pumpene og releet til og funke i dag. :D Men desverre blei da ikkje noko film, har hatt så mange forsøk på oppstarten at eg bare dreit i da i dag. :) Tenkte eg får gjera da godt igjen til våren då eg kanskje skal lage ein kjørefilm! :D Motoren maler som ein katt nå! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Motoren starter og går som ei klokke som dåke sikkert har fått me dåke, men er masse småputtel igjen før eg er heilt fornøgd. I dag har eg fått varmeapparatet til og fungere igjen, var litt småputtel og få det til men det gjekk til slutt! :D Og så har bilen fått på seg vinterskoene! :D Kom jo med nye vinterdekk på lettmetallfelger når eg kjøpte bilen som løfter opp inntrykket med ein gong, men domt at det er vinterdekk og ikkje sommerdekk som er på letmetallfelgene. :) BM felger! :) Varmeapparatet. :) Kommentarer er alltid gøy! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Kunne bare ikke la være, måtte ut og lage en film av 740'en! :D Bilen er litt bråkete, og det er på grunn av at siste lyddemper er borte! :D Men har den liggandes så den kommer på snart. :) <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=pgEMC_fS7H8?fs=1&hl=nb_NO"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=pgEMC_fS7H8?fs=1&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Nå hadde det vert morro med kommentarer folkens! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Nice! http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg