740Bjørn Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 (endret) Dette blir bra. Du kan det du jobber med :DBiler ser jo egentlig ganske bra ut fra utsiden :) Har lik bil selv. Din er 86 modell? Hvilken lakk har du tenkt å lakke midtkonsollen med? Har rødt interiør i min, men vil ha svart :( Hehe, ja, egentleg ser den bra ut i lakken og slikt. Skal ta ein skikkeleg polering og vask til sommaren.:m'm: Da e ingen rust på utsida, men det er mykje inni hjulbuane og i golvet. Men har jo fått sveist litt i helgo så skal få oppdatert litt snart. :) 86 Modell ja, eg trur eg bare bruker vanleg lakk uten grunning. Har hørt det funker best på interiøret :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Heisann, no e da på høg tid eg legg ut ein oppdatering. Ting har ikkje stått stille sio sist. :m'm: Bildene kan fortelle da eg har gjort: Pussa litt rust her, så ha på litt rustbeskytting.. Jepp, her har me sveist eit hol, og slipt med vinkelsliper. :) Skal snart mala da, då blir da nok bra.. :P Her har da og skjedd ting. Har fått skjært ut det gamle, pill råtne, golvet. Og no kan bilen få tittelen ''Flintstone bil'' :shake Ganskje mykje rust i hjulbogane. Blir nok bra detta når eg blir ferdig med og pusse og ordne det. Hadde ikkje trudd at det var så mykje rust på den når eg kjøpte den. Men rust er til for og sveisast :) Også rundt demperen er det mykje rust, altså på rammo. Skal nok og ha på Calipterlakk ein gong også. Dette er den andre hjulbogen, er ganske mykje rust her og. Skal bli bra til slutt :) Bare eit random bilde av bilen.. Dette var då altså dagens post :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Du har peiling! Tror du er første 13-åringen jeg faktisk ikke er negativ til :p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) Du har peiling!Tror du er første 13-åringen jeg faktisk ikke er negativ til :p hehe Hehe, takk :) Prøver så godt eg kan :) Endret November 13, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Jepp, har gjort noko i dag også :) Da eg gjore i dag var også prime stedet på førerdøra der det var rust og eg hadde pussa rust. FØR: ETTER: Ikkje så mykje, men alt teller :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Jess, i dag har eg, far min og broder'n vore i Os på Delemarked, på Ulven, og i Bergen på Biltema :) Og samla kom eg heim med detta, minus fire orginale Volvodørhøgtalere med nettinnggrill eg kjøpte for 50,- som står inne på rommet. Biltema: Olje Motorpakningssett Servoreim 2x Viftereim Fordelerlokk Rotor Tennplugger Luftfilter Og Termostat. Delermarkedet: 2x Hanomag Heinschel emblem. Og eit pedalsett. Enjoy! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Ingen som leser her eller? :( Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Morro å lese! - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Morro å lese! TAKKER :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Rått at du driver med bila da du er 13 år, en kompis av meg hadde 740 sedan ifjord ;-) lykke til videre! Mvh en anna "mindreårig"! 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Rått at du driver med bila da du er 13 år, en kompis av meg hadde 740 sedan ifjord ;-) lykke til videre! Mvh en anna "mindreårig"! Starta vell egentlig når eg var 12, med den rustne Toyotan.:thumb Må sei da va litt stor overgang frå billig og lett Toyota, til litt meir dyrare og tyngre Volvo :) Takk skal du ha :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Vet hvem jeg spør om jeg trenger å få sveist noe på min (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 (endret) Vet hvem jeg spør om jeg trenger å få sveist noe på min (a) Hehe :) Endret Februar 28, 2011 av 740Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 I dag har eg fått gjort masse :):thumb Eg har sveist ferdig golvet i baksetet, og fått malt golvet på førersida framme med noko rusthindrane greier, skal ha Arcanol oppå. Har teke av lakenet eg hadde på dasjbordet. VELDIG STØVETE: Chocken min. Weberforgasser vettu ;) Førersida framme, hatt på Rustmjølk som skal forhindre rust. Skal ha eit strøk med Arcanol på også. Mulig Bengalakk på øverst. Nysveist golv bak :) Må fortløpande ha på noko rustmjølk der også. Går på fram :) Jepp, det var dagens :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Skal ikke du sveise mer enn det på gulvet? Bare punkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg