Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Dette blir bra. Du kan det du jobber med :D

Biler ser jo egentlig ganske bra ut fra utsiden :)

Har lik bil selv. Din er 86 modell?

Hvilken lakk har du tenkt å lakke midtkonsollen med? Har rødt interiør i min, men vil ha svart :(

Hehe, ja, egentleg ser den bra ut i lakken og slikt. Skal ta ein skikkeleg polering og vask til sommaren.:m'm: Da e ingen rust på utsida, men det er mykje inni hjulbuane og i golvet. Men har jo fått sveist litt i helgo så skal få oppdatert litt snart. :)

86 Modell ja, eg trur eg bare bruker vanleg lakk uten grunning. Har hørt det funker best på interiøret :)

Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann, no e da på høg tid eg legg ut ein oppdatering. Ting har ikkje stått stille sio sist. :m'm:

Bildene kan fortelle da eg har gjort:

11jcas9.jpg

Pussa litt rust her, så ha på litt rustbeskytting..

30ue6fl.jpg

Jepp, her har me sveist eit hol, og slipt med vinkelsliper. :) Skal snart mala da, då blir da nok bra.. :P

20qaoma.jpg

Her har da og skjedd ting. Har fått skjært ut det gamle, pill råtne, golvet. Og no kan bilen få tittelen ''Flintstone bil'' :shake

w9fv5w.jpg

Ganskje mykje rust i hjulbogane. Blir nok bra detta når eg blir ferdig med og pusse og ordne det. Hadde ikkje trudd at det var så mykje rust på den når eg kjøpte den. Men rust er til for og sveisast :) Også rundt demperen er det mykje rust, altså på rammo. Skal nok og ha på Calipterlakk ein gong også.

2iux6r6.jpg

Dette er den andre hjulbogen, er ganske mykje rust her og.

Skal bli bra til slutt :)

1zme7mb.jpg

Bare eit random bilde av bilen..

Dette var då altså dagens post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, i dag har eg, far min og broder'n vore i Os på Delemarked, på Ulven, og i Bergen på Biltema :) Og samla kom eg heim med detta, minus fire orginale Volvodørhøgtalere med nettinnggrill eg kjøpte for 50,- som står inne på rommet.

1z57w9l.jpg

Biltema:

Olje

Motorpakningssett

Servoreim

2x Viftereim

Fordelerlokk

Rotor

Tennplugger

Luftfilter

Og Termostat.

Delermarkedet:

2x Hanomag Heinschel emblem.

Og eit pedalsett.

Enjoy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått at du driver med bila da du er 13 år, en kompis av meg hadde 740 sedan ifjord ;-)

lykke til videre!

Mvh en anna "mindreårig"!

Starta vell egentlig når eg var 12, med den rustne Toyotan.:thumb

Må sei da va litt stor overgang frå billig og lett Toyota, til litt meir dyrare og tyngre Volvo :)

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg fått gjort masse :):thumb

Eg har sveist ferdig golvet i baksetet, og fått malt golvet på førersida framme med noko rusthindrane greier, skal ha Arcanol oppå. Har teke av lakenet eg hadde på dasjbordet. VELDIG STØVETE:

2yv6h5k.jpg

2sa05rt.jpg

Chocken min. Weberforgasser vettu ;)

1sbpxj.jpg

Førersida framme, hatt på Rustmjølk som skal forhindre rust. Skal ha eit strøk med Arcanol på også. Mulig Bengalakk på øverst.

r2p25g.jpg

Nysveist golv bak :) Må fortløpande ha på noko rustmjølk der også.

kesq42.jpg

Går på fram :)

Jepp, det var dagens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår