Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjeda meg litt i dag, så var ute og tok nokre bilder av bilen! :D

Bilen er dritten, men har planar om å vaske den til helga. Da skal det bli gull! :tannløs:

Ellers står bilen framdeles i garasjen, har litt småputtel igjen, og så fort som mulig etter alt småputtelet er ferdig, bestiller eg time hos bilglassspesialist. Da tar han ut ruta og legger på ny pakning og legger på ruta igjen. Da har eg forhåpentlegvis tett bil og da blir den stående ute ei stund mens eg går i gang med planlegging av videre prosjektering. :)

15x50nb.jpg

Dritten men går som ei kula, blir nok bra med vask! :D

oivvk8.jpg

15g9rtt.jpg

2zdzs79.jpg

imp7rn.jpg

sffl2r.jpg

30sw049.jpg

2mrimmv.jpg

Er vell ikke så mye og skryte av når den er så dritten, men legger ut bilde uansett. :D

Kommentarer er jo alltid gøy! :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

are senk og felger nå, så er den ferdig? :D

Åneidu, er nok myyye mer igjen! :)

Må prioritere det nødvendige før felger og senk kommer. :D Men senk og felg kommer det altså!

Må få has på vannlekkasjen inn i bilen og få bort resten av rusta osb. osb. :)

1000 ting som må gjøres! :)

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekasjen kommer sikkert fra "vannrenna"helt bakerst i motor rommet....samme som min lekasje:P

Har lokalisert lekkasjen min, den kommer fra vinduspakningen øverst på frontruta, så blir som sagt kjørt til bilglassspesialist så han får ta ut ruta og legge på ny pakning! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår