Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet

740Bjørn

Anbefalte innlegg

Har jobba med bilen i heila dag.

Har smurd opp alle nøkkellåsar og montert dei, montert el. vindusheisane, lagt opp ledningsnettet til dei og fått dei til å fungere! :D Funker fett!!

Så har eg vore på handletur og handla meg vinyllakk, så då blir det blå dørtrekket frå delebilen lakka opp svart som resten av interiøret i bilen. :) Har aldri vore borti vinyllakk før, så det blir spanandes å sjå resultatet.

Bilder fra dagens økt:

i6d1tw.jpg

Lite bilde av bilen. xD

x4lnxv.jpg

El. vindusheis! Vinduet oppe...

nlef5t.jpg

...Og så nede! :D

2vllgkp.jpg

28whwqr.jpg

femm87.jpg

Dørpanelet som hører til førerdøra, dette er så å seie strøkent, så skal bare få litt omsorg så blir det fint. :)

2m7yqeu.jpg

Dette er dørtrekket på passasjerdøra eg skal lakke med vinyllakk. Ikkje bry dåke om plasten nederst på døra, den skal IKKJE brukast. Bare bytter over plasten på den andre døra. :)

Trur det blir bra eg med vinyllakk, bare gjøre skikkelig forarbeid.

2ev9r89.jpg

2j68m7l.jpg

Vinyllakk. Aldri brukt dette før, så blir spanande og sjå resultatet. :)

xb011x.jpg

Dårlig dørtrekk til venstre og dørtrekket eg skal lakkere til høgre. :)

Tilbakemeldinger er gøy! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dørtrekket er lakka, og det blei veldig bra, inntil eg kom heim og skulle montere det, da kom det mange stygge merker på det fordi det ikkje var skikkeleg tørt, så nå må eg pusse ned de plassane som er tatt på og lakke det på nytt. Blir så forbanna av å tenke på at viss eg bare hadde hatt tolmodighet og latt dørtrekket ligge over natta hadde ikkje dette skjedd! :( Ikkje har eg meir lakk igjen heller.

Men men, enda ein lærepenge...

Edit: Nå sier pappa at han skal skyte i litt pengar til ny boks med vinyllakk! :D Så da blir det ordna i morgon.

Vinterferie you know!

Endret av 740Bjørn
Edit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilen ut i dag og fekk skrudd litt. :)

Fekk på plass dørtrekket på førersida og lagt opp kablene fint. Fått på plass det stoffet som er på dørtrekket og. :)

Så har eg klart og ødelegge panelet som går rundt knappane til el. vindusheisene og døropnaren på førerdøra, så viss nokon har ein sånn så er det bare og skrike ut. Sjå forresten bilde for utsjånad.

Blei fornøgd med dørtrekket på førersida, men så var det trekket på passasjersida da, det som eg var litt uheldig med i går. Har i dag lakka opp igjen dei plassane som var dårlege og nå ska eg vera meir tolmodig og vente til i morgon med montering. :D

Krysser fingrene for at det blir bra nå! :D

Ellers så vil eg bli kvitt de grusomme gule framstolane mine, er så stygt når resten av interiøret er svart og disse setene er gule. Men har ikkje fått vaska trekka på de orginale setene enda, så får overleve med de fram til sommeren. :)

Bilder:

sxyyw9.jpg

Dørtrekk førerdør! :D

294117n.jpg

Her manglar det noko...

2jb2q0p.jpg

Som sagt, treng eit slikt panel, bare venstre side. :)

Har du eit liggande så rop ut! :)

o0b2mc.jpg

Slik blei dørpanelet. :) Blei ikkje så verst, heilt inntil ein viss Bjørn kom og klatta på det, hehe.,

Dette bildet er fra før det blei merker. Det ser ut som dette her nå etter eg har reparert merkene. :)

sxgggp.jpg

Tilbakemeldinger er gøy! :)

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dreve med litt småputtel på bilen i dag. :)

Monterte dørtrekket og alle detaljer, trur det blei fint! :D Vertfall bedre enn før.

Så demonterte eg framskjermane og fiksa blinklysa. Blinklysa var ikkje festa til noko, så dei bare hang og dingla. Det eine hadde knekt feste som eg lagde egen patent på (:D), og det andre, som var nytt, hadde eg ikkje montert, så nå er det gjort. Skulle egentleg fikse eksoslekkasje men tida strakk ikkje til for det var allerede blitt kveld. :)

Bilder:

ta33gn.jpg

if8vnn.jpg

Fått på plass blinklyset! :D Den lille firkanten med grunning nedi hjørnet av bildet skal også snart få litt lakk. :)

zwhrop.jpg

Har fått bonevoks på listene mine, nokon så har eit godt tips til kossen å få det vekk? :)

27ymidy.jpg

Slik blei dørpanelet! :D

24vk1lg.jpg

Skal lakke opp igjen det blå panelet når eg får tak i likt til førerdørtrekket. :)

2j64bkp.jpg

Fått nøkkellåsar til bilen! :D

Kommentarer er alltid gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått fingen ut og har vaska bilen. :) Måtte til med litt gaffateip øverst på frontruta slik at det ikkje kjem vatn inn i bilen under vask. Skal snart få fiksa den dårlige pakningen, men venter på penger. :) Og panseret er litt skeivt, må justere det litt. :)

Her er bildene av nyvaska bil:

169lv09.jpg

vy1c88.jpg

25z1l05.jpg

2h6wp53.jpg

2jcx6ds.jpg

sbscb6.jpg

2jfyn0g.jpg

2h81h1x.jpg

2dc96hv.jpg

Kommentarer nå hadde vært bra! :)

Endret av 740Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å kjører masse på privatvei for tida! :D

Bilen går som eit skudd og går rolig og fint. :) Men ein ting som ikkje funker er speedometeret. Korleis er speedometeret kobla opp?

Veit det er elektrisk speedometer, og at det ligger sensor inni bakaksel, men veit ikkje korleis den er kobla opp.

Går det kabel ut i fra bakaksel og inn i bagasjerommet? Har funnet kontakt og kabel som henger løst over bakaksel, er dette kabelen som hører til speedometer? :)

Ellers skjer det lite.

Mvh. Bjørn

Endret av 740Bjørn
Trykkfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår