MercedesW124 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Takk! :D Putter bare en tikroning ned i setebeltekontakten. :D Må ha setebeltevarsleren tilkobla for at setevarmen skal fungere... Rart...... Men hvis du putter en tikroning nedi får du jo ikke festet setebeltet..... :D MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Rart...... Men hvis du putter en tikroning nedi får du jo ikke festet setebeltet..... :D Hmm, da bare putter vi setebeltet nedi da vettu! :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei. Har ikkje fått lakka endo. Har bestemt at pappen skal lakke de plassene i denne omgang for å få eit nokonlunde resultat, men når han er optatt med andre ting så blir det ikkje mykje lakking. :) Men håper på å få gjort det snarast. Får komme med bildeoppdatering han har lakkert. :D Mvh. Bjørn. Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Har vore å henta meg anlegg i dag. :D Fekk anlegget av søskenbarnet mitt for 0,00 kr! :volvsmile Anlegget består av: 2x 12'' bassere, muligens den eine er defekt. 2x Høgtalere med delefilter. PLS forsterker, usikker på effekt. Har også fått eit frontsett, det også med delefilter, men har ikkje fått henta det endo. :) Mangler også alt av kabler til anlegget, men kjøper meg eit kabelsett på Biltema til 250 kr nestegong eg er innom. :D Har ikkje fått montert det endo, er så mykje rot i bagasjerommet. Må muligens bygge om kassa litt for å få den til å passe bakerst i bagasjerommet. Må også kanskje bygge om frontplata på kassa om den ene basseren ER ødelagt, sånn at den som funker blir midtstilt i kassa. Men skal først sjå om den faktisk er ødelagt, om den er det så skal eg sjå om eg ikkje klare skaffa ein ny. :) Bilder: Basserne! :D Har ikkje fått flytta kassa bak i bagasjerommet for er så himla mykje rot der. :) Har ihvertfall sikringen til strømkabelen fra batteriet til forsterkaren. xD Høgtalere med mellomtoner. Tenkte å plassere de i bakdørene og ha frontsettet i førerdøra. :) Høgtalerne og mellomtonene. :) PLS forsterker. :D Fekk høre dette var en svært dyr forsterker. Kommer flere bilder når det har blitt montert. :) Kommentarer? :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ser bra ut det! :D Husk å skjule alle ledinger da, om du får det til ;) oog, den sikringa til strømmen, den burde du bruke, jeg tok en forsterker fordi jeg ikke hadde det ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ser bra ut det! :D Husk å skjule alle ledinger da, om du får det til ;) oog, den sikringa til strømmen, den burde du bruke, jeg tok en forsterker fordi jeg ikke hadde det ;) Takk! :D Blir å prøve å skjule mest mulig av kabler da, så langt som eg får det til. :D Eg blei også fortalt at det var smart å bruke sikring på + kabelen fra batteriet. :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Har ikkje skjedd så masse i det siste, men i dag har eg fått henta frontsettet! :D Det viser seg at dette frontsettet er skikkelige greier, skikkelig heavy duty. :D Har også rydda i bagasjerommet, har fått ut allt skrapet som har logge der, og fått inn kassa og resten av anlegget. Resten av anlegget ligger der bare foreløpig for lagring. :) Skal ta å montere det fortløpende, men må bare få skrudd sammen interiøret igjen og få lakka litt på utsida. ''Alt handler om prioriteringer''. Litt bilder så langt: Frontsettet. :D Blei litt meir ryddig her inne nå ja. :) Lager... :D Komplett med mellomtoner og høg- og lavtoner. :D Comments? :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Lite som skjer for tida, er optatt med andre ting... :) Men i helga tenkte eg at eg sku ta litt rust i hjulbuene og kanskje få montert litt anlegg om eg har fått tak i ''Monteringssett'' fra Biltema. Starta opp bilen i dag, og den gjekk som ei klokke. (Som vanlig.) :D Tikker fælt i ventilene, noken som har erfaringer med shims fra Volvo? Går det ann å montere shims uten spesialverktøy? :) Lurer på å prøve det. Og når det gjelder den midtkonsollen så viser det seg at det er forskjeller på dem. Putta i den blå midtkonsollen, og då blei glippem mykje mindre. Så den blå midtkonsollen blir lakkert og montert så snart som mulig. :) Mvh. Bjørn Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Er DLS forsterker :) ikkje PLS ;) -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 blir bra med anlegg! :D http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Er DLS forsterker :) ikkje PLS ;) Kjip skrivefeil, skal rette opp i dette! :) Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 blir bra med anlegg! :D Det trur eg og! :D Venter spent på å få litt lyd i det. :D Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaFan Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Digger å se hvordan det går med den 740, Fra skrap til gliss :p får lyst til å gjøre det samme selv :p, men forsett detta så går det bra. Vil bli en strøken 740 til på vegen snart 1984 Toyota Corolla AE82 1.6 l DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 har lest hele tråden din nå og må si at eg e imponert!!.;) kommer til og bli en kjempe bil! :D kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 (endret) Digger å se hvordan det går med den 740, Fra skrap til gliss :p får lyst til å gjøre det samme selv :p, men forsett detta så går det bra. Vil bli en strøken 740 til på vegen snart Hey :D Kult å høre fra deg, er morsomt å få høre slikt! :D Har trua på at det vil bli bra eg og. :D Men er langt igjen før den blir slik eg vil ha den... :) Endret Mars 30, 2011 av 740Bjørn Trykkfeil Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg